اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

بررسی همکاری‌های بانکی تاجیکستان و سوئیس در «دوشنبه»

هیات بانک ملی سوئیس در چارچوب سفر خود به تاجیکستان با رئیس بانک ملی این کشور دیدار و همکاری بین بانکی دو کشور را بررسی کردند.

بررسی همکاری‌های بانکی تاجیکستان و سوئیس در «دوشنبه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، هیات بانک ملی سوئیس که به ریاست «آتیلیو زانتی»، عضو هیات مدیره بانک مذکور وارد دوشنبه شده با «حاکم خالق‌زاده» رئیس بانک ملی تاجیکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خالق‌زاده در ابتدای این دیدار اطلاعات لازم در مورد وضعیت سیستم بانکی تاجیکستان را به طرف مقابل ارائه و سطح روابط دوجانبه موجود را موثر خواند.

در این دیدار تاکید شد که در سال‌های اخیر با توجه به شرایط سخت ژئوپلیتیکی و با در نظر گرفتن رشد فعالیت بانک‌های تجاری در تاجیکستان، احیای مکاتبات مستقیم بین موسسات اعتباری دو کشور مهم و ضروری است.

توجه هیات بانک ملی سوئیس در این دیدار به گسترش همکاری‌ها در زمینه سیاست‌های پولی، حسابرسی داخلی، آمار و تراز پرداخت‌ها، مدیریت ذخایر بین المللی و سیاست نرخ ارز، کمک‌های فنی برای توسعه و اجرای یک سیستم مدرن برای مدیریت ریسک‌های عملیاتی در بانک ملی و افزایش صلاحیت کارکنان بانک ملی تاجیکستان معطوف شد.

زانتی به نوبه خود، به موضوع تورم، سیستم پرداخت و مدیریت ذخایر بین‌المللی و سایر مسائل مهم پرداخت و آمادگی و انگیزه خود را برای همکاری‌های دوجانبه سودمند اعلام کرد.

در پایان این دیدار دو طرف بار دیگر آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌های متقابل سودمند بیشتر بین سیستم‌های بانکی تاجیکستان و سوئیس اعلام کردند.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول