اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، میخ آخر را بر تابوت فتنه می‌کوبند

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: مردم پشتوانه اصلی نظام و انقلاب هستند و ۴۳ سال است مردم انقلاب را حفظ کرده‌اند و با حضور با شکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان میخ آخر را بر تابوت فتنه می‌کوبیم و وحدت و انسجام خود را نشان خواهیم داد.

مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، میخ آخر را بر تابوت فتنه می‌کوبند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان در جمع ائمه جماعات شهرستان خمینی‌شهر در امامزاده سید محمد(ع) اظهار کرد: علت اصلی اغتشاشات اخیر این است که ایران قوی است و دارای مکتب، مردم قوی و رهبری قوی است.

وی افزود: مردمی مثل مردم ایران نداریم؛ مردمی که خانواده ۷ شهیدی دارند، در خود اصفهان، ما ۶ خانواده ۷ شهیدی داریم، مردم ما مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستند.

فدا بیان کرد: ما رهبری قوی داریم، رهبری آگاه، هوشمند و مدیر که کشور را از طوفان‌ها و گردنه‌های مختلفی عبور داده است و سایه جنگ را از سر کشور دور کرده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: در کنار این مؤلفه‌های ایران قوی ما، دشمن هم داریم که روش‌های مختلف، محاصره اقتصادی، انزوای سیاسی، تحریم‌های هوشمند به کار برده است ولی در همه این روش‌ها دشمن شکست خورده است.

وی گفت: مردم پشتوانه اصلی نظام و انقلاب هستند و ۴۳ سال است مردم انقلاب را حفظ کرده‌اند و با حضور با شکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان میخ آخر را بر تابوت فتنه می‌کوبیم و وحدت و انسجام خود را نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول