اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دعوت جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان نوشت: ملت بصیر، فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی نقشه‌های دشمن را متوجه شده و مثل چهل و چند سال گذشته پای آرمان‌های خود ایستاده و دشمنان قسم خورده و جنایتکار این کشور را مأیوس و ناامید کرده است.

دعوت جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به بیان نکاتی در این زمینه پرداخت.

در این بیانیه آمده است: سیزده آبان یادآور سه حادثه مهم در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است، از آن روزی که امام راحل عظیم‌الشان و مراد مردم متدین ایران را به جرم اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون که عزت ایرانیان را در مقابل اتباع آمریکایی لگد مال می‌کرد برای خوشایند آمریکایی‌ها تبعید نمودند تا شهادت چند دانش آموز معترض به حضور نیکسون آمریکایی در ایران و بعد هم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام همه اینها نشانگر این فرمایش اخیر رهبر عزیز انقلاب است که سیزده آبان، هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.

این بیانیه افزوده است:سیزدهم آبان یک روز تاریخی است، هم تاریخی است، هم تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است؛ تاریخی است یعنی اینکه در این روز حوادثی اتفاق افتاده که در تاریخ ماندنی است این حوادث فراموش شدنی نیست، نباید هم فراموش بشود.

امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژگی خاصی دارد جنگ ترکیبی تمام عیار نظام سلطه و سوار شدن بر موج هیجانات بعضی از جوانان و نوجوانان این کشور مدتی است در برخی مناطق کشور فضا را ملتهب نموده است اگرچه ملت بصیر، فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی نقشه‌های دشمن را متوجه شده و مثل چهل و چند سال گذشته پای آرمان‌های خود ایستاده، دشمنان قسم خورده و جنایتکار این کشور را مأیوس و ناامید کرده است.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: جامعه روحانیت و ائمه جماعات استان اصفهان ضمن گرامی‌داشت یاد امام راحل و شهدای دانش آموز و بزرگداشت خاطره تاریخی انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبیین ابعاد و علت دشمنی نظام سلطه با این ملت را وظیفه خود دانسته و در عرصه جهاد تبیین پیشگامی خود را همچون تمام دوران انقلاب حفظ کرده و با تمرکز بر نوجوانان، جوانان، مدارس و دانشگاه‌ها همت مضاعفی بر این وظیفه فوری و قطعی (جهاد تبیین) خواهد داشت. ضمنا از همگان خصوصا دانش آموزان عزیز می‌خواهد در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در میدان حضرت امام (ره) اصفهان و سایر شهرها حضور باشکوه و دشمن شکن داشته باشند. در پایان،یاد شهدای عزیز خصوصا شهدای حرم حضرت احمد بن موسی علیهما السلام شاهچراغ و شهدای امنیت را گرامی داشته و ضمن تشکر از مسئولان امنیتی، اطلاعاتی، قضایی و انتظامی به طور جدی می‌خواهد کسانی که امنیت  این ملت را به مخاطره انداخته‌اند، به سزای اعمالشان برساند.

پایان پیام/۶۳۱۲۹/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول