اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

موج خروشان راهپیمایی استکبارستیزی در دیار علویان + عکس و فیلم

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی با حضور پرشور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها به همراه نسل‌های دیگر انقلاب در شهرهای مختلف مازندران در حال برگزاری است.

موج خروشان راهپیمایی استکبارستیزی در دیار علویان + عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،روز ۱۳ آبان در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

 

 ۱۳ آبان روز ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است، با وجود آنکه این روز به نام دانش‌آموز ثبت شده است اما همه اقشار در این روز با راهپیمایی پرشور نفرت خود از استکبار را به نمایش می‌گذارند.

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز مازندران از میدان شهر آشوب به سمت مصلای امام خمینی (ره) اعلام شده است و در حال حاضر شاهد حضور جوانان و نوجوانانی هستیم که این روزها به همان دهه هشتادی‌ها و نودی‌های معروند. همان‌های که دشمنان با همه ابزار رسانه‌ای و بزرگنمایی می‌خواستند نشان دهند که آنان از ارزش‌های انقلاب فاصله گرفتند ولی بازهم نقشه‌های آنان نقش برآب شد.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان هوشیار و با بصیرت در مقابله با جنگ ترکیبی این روزها تودهنی محکمی به دشمنان کوردل است.

 

*شعارهای الله اکبر شاه کلید شعارهای راهپیمایی امروز است.

*در کنار شعار معروف، شعار ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده‌باش/ یا حضر ت صاحب زمان آماده‌ایم آماده‌ایم نیز سر داده می‌شود.

 

*شعار نیروی انتظامی حمایت حمایت دیگر شعار مردم است که  آنها با محکومیت اقدامات دشمنان در روزهای اخیر خواستار برخورد نسبت به شهادت هموطنان‌مان  در کشور شدند.

*مردم در کنار تقدیر از نیروهای نظامی خواستار مقابله و برخورد جدی انتظامی با اغتشاشگران شدند

*یاد آرتین، آرشام و دیگر شهدای دانش‌آموز نیز در مراسم راهپیمایی امروز گرامی داشته شده است.

 

*مردم ساری با اعلام اینکه بانی اغتشاشات در کشور آمریکا است، تاکید کردند که حکومت آمریکا فاشیست است و آل‌سعود خائن دست آموز غرب است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول