اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

علت قطعی و گل آلود بودن آب آشامیدنی اهواز چیست؟

از روز گذشته آب گل آلود مهمان ناخوانده خانه های مردم اهواز شد برخی مناطق هم دچار افت شدید آب و قطعی آب شدند مشکلی که هنوز هم ادامه دارد.

علت قطعی و گل آلود بودن آب آشامیدنی اهواز چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، از روز گذشته آب گل آلود مهمان ناخوانده خانه های مردم اهواز شد برخی مناطق هم دچار افت شدید آب و قطعی آب شدند مشکلی که هنوز هم ادامه دارد.

تصاویری از آب گل آلود در صفحات شخصی مردم در شبکه های اجتماعی منتشر شد و مردم از نبود آب و بی کیفیتی آن گلایه کردند.

 

 مدیرعامل آب و فاضلاب استان خوزستان در واکنش به این موضوع گفته است بارندگی‌های سنگین در بالادست رودخانه دز در روز گذشته  باعث گل آلود شدن آب آشامیدنی در برخی از مناطق اهواز شد.

کرمی نژاد می‌گوید از ساعت ۳ بعد از ظهر روز گذشته تاسیسات آبرسانی غدیر به دلیل گل آلود بودن آب آشامیدنی  از مدار خارج شد و هم اکنون این تاسیسات به مدار آبرسانی بازگشته است.

هر چند مدیرعامل آب و فاضلاب استان خوزستان مدعی است  این تاسیسات به مدار آبرسانی بازگشته است اما گزارشات مردمی کماکان حاکی از قطعی و کم افتی آب در مناطق مختلف اهواز دارد.

قرار بود در طرح آبرسانی غدیر،  ۱۸ شهرستان در غرب و جنوب خوزستان از آب آشامیدنی با کیفیت و کمیت بالا برخوردار شوند تا شاهد بی آبی و بی کیفیتی آب آشامیدنی در اهواز و سایر شهرهای خوزستان نباشیم.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول