اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسوولان با قاطعیت با فتنه‌گران برخورد کنند

خطیب نمازجمعه شهرقدس گفت: مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و از مسوولان می خواهیم با آشوبگران و فتنه‌گران برخورد قاطع کنند.

مسوولان با قاطعیت با فتنه‌گران برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از نام شهید حسین فهمیده می‌ترسد و دنبال جلوگیری از تکثیر محمد حسین فهمیده‌هاست اما کور خوانده و همه دانش‌آموزان ما ادامه دهنده راه این شهید هستند.  

وی گفت: جوان و نوجوان امروز به برکت انقلاب اسلامی اهل تحلیل و گفتمان هستند و چشم امید به دانش آموزان و دانشجویان داریم. 

خطیب نمازجمعه شهرقدس با بیان اینکه با تربیت قرآنی دانش آموزان، مانع موفقیت دشمن می شویم، افزود: امروز شبکه‌های اجتماعی که روزانه چندهزار دروغ علیه جمهوری اسلامی منتشر می کنند، تبدیل به جنگ افزار دشمن شده‌اند و خانواده‌ها باید فرزندان را در راستای سبک زندگی اسلامی تربیت کنند. 

امام جمعه شهرقدس ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا، از سال ۱۳۳۲ ادامه دارد و آمریکا برخوردهای استکباری بسیاری بر کشورها داشته و هرکس سلطه دشمن را بپذیرد باید زیر این سلطه ازبین بروند و سیاست‌های آمریکا هر روز علیه ایران بوده و حال که دیده از طریق دشمنی نظامی حریف ایران نمی‌شود، با دشمنی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و جنگ ترکیبی وارد شده است.

وی افزود: در جنگ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید متحد باشیم و زیرساخت‌های کشوری را تقویت کنیم و از رییس‌جمهور می خواهیم بانیان وضع موجود و  مدیران فرسوده و ناکارآمد را کنار گذارد. 

حجت الاسلام جوکار گفت: دشمن حقیقت ملت ایران را نشناخته، ملت ایران با اعتقاد در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند و مشت محکم بر دهان آمریکا زدند و مسوولیت جدید برای مسوولان کشور ایجاد کردند و گفتند پای انقلاب اسلامی و مشکلات هستند اما انتظار دارند که مشکلات را حل و فصل کنند تا دشمن از آن سو استفاده نکند.

حجت الاسلام جوکار ادامه داد: حضور امروز به معنای پایان اغتشاشات است و اگر اغتشاشگران بخواهند این وضعیت را ادامه دهند مسوولان امر برخورد جدی با آنها خواهند شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول