اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وجود ۱۴ پایگاه فعال جاده‌ای هلال احمر در استان سمنان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از وجود ۱۴ پایگاه فعال جاده‌ای هلال احمر در این استان خبر داد.

وجود ۱۴ پایگاه فعال جاده‌ای هلال احمر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا باغبان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان امشب در جلسه هماهنگی طرح راهداری زمستانی در این استان، از وجود ۱۴ پایگاه فعال جاده‌ای هلال احمر در استان سمنان و آمادگی این پایگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم خبر داد.

وی افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر به‌خصوص در مناطق سردسیر و مستعد برف و کولاک استان سمنان در آماده‌باش هستند و علاوه بر مأموریت در حوزه امداد و نجات جاده‌ای، در دیگر حوادث و سوانح نیز اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

عبداللهی، جانشین فرماندهی پلیس راه استان سمنان نیز افزایش ضریب امنیت جاده، افزایش انضباط ترافیکی، جلوگیری از انسداد راه و امدادرسانی به‌موقع را ضروری خواند و گفت: امسال نیز با تعامل دستگاه‌های مختلف و همکاری مردم تلاش می‌شود کمترین انسداد جاده و کمترین مشکل در حوزه ترافیک در جاده‌های استان سمنان رخ دهد.

محمدی، معاون فنی هواشناسی استان سمنان نیز در این جلسه از کاهش دمای هوا در این استان طی ایام میانی هفته خبر داد.

طاهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی در راستای بهبود ارائه خدمات به مددجویان تمام فوریت‌های پزشکی را ارزیابی و اجرا می‌کند.

وی گفت: هماهنگی با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای پذیرش بیماران و مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی، اتخاذ تدابیر لازم برای تجهیزات فنی زمستانی آمبولانس‌ها و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از یخ زدن داروها و سرم‌های موجود در آمبولانس ازجمله اقدامات اورژانس در کاهش حوادث است.

جلسه هماهنگی طرح راهداری زمستانی با حضور طاهریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در اداره کل راهداری این استان برگزار شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول