اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج مساجد و محلات چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مسئول تربیت‌بدنی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج مساجد و محلات استان چهارمحال و بختیاری در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، فوتبال‌دستی و آمادگی جسمانی برگزار شد.

جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج مساجد و محلات چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد احمد الله‌وردی صبح امروز در حاشیه جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج مساجد و محلات چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی مساجد و محلات استان در ۴ رشته تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی با حضور منتخبان شهرستان‌های مختلف همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در سالن ورزشی سپاه استان برگزار شد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: در رشته تنیس روی میز انفرادی، آقایان مهدی رفیعی، حامد رفیعی و سیدرضا حسینی از شهرستان بروجن مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در بخش تیمی تنیس روی میز هم دو تیم از بروجن و یک تیم از بن به ترتیب اول تا سوم شدند.

الله‌وردی خاطرنشان‌کرد: در رشته دارت انفرادی محمدرضا رئیسی از اردل و حسن تیموری و محمد محمدی از فارسان توانستند رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کنند.

وی بیان کرد: تیم‌های سامان، بن و فارسان هم مقام‌های اول تا سوم در رشته تیمی دارت را به خود اختصاص دادند.

الله‌وردی نتایج فوتبال دستی تیمی را اعلام کرد و گفت: تیم‌های اردل، شهرکرد و فارسان در فوتبال دستی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی اظهار داشت: رضا نوشاد و امیرحسین احمدی از شهرکرد و محمدحسین رستی از بروجن توانستند مقام اول تا سوم رشته آمادگی جسمانی در رده سنی زیر ۲۵ سال را از آن خود کنند.

الله‌وردی تصریح کرد: در رشته آمادگی جسمانی رده سنی بالای ۲۵ سال نیز آقایان محمدحسین عسگری و احسان خواجه‌علی از شهرکرد و یاسین رحیم‌پور از اردل توانستند مقام اول تا سوم را کسب کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول