اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سردار حسن‌زاده: بسیج همیشه در آسیب‌های طبیعی و اجتماعی خوش درخشیده است

فرمانده سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ گفت: در آسیب‌های طبیعی مانند سیل، زلزله و آسیب ‌های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، موضوعات دفاعی و دیگر موضوعات بسیج با خدمات رسانی خوش درخشیده است.

سردار حسن‌زاده: بسیج همیشه در آسیب‌های طبیعی و اجتماعی خوش درخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در اولین اجلاس مجمع بسیجیان تهران بزرگ اظهار کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید دو بال دولت اسلامی و بال جامعه اسلامی را فعال کنیم.

وی با بیان آنکه بسیج از مردم تشکیل شده است، گفت: رهبر انقلاب فرمودند بسیج باید در سه سطح سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و سطح اجرایی به دولت‌ها کمک کند که تاکنون در سطح اجرا یا همان تاکتیک مانند حضور فعال در آسیب‌های طبیعی مانند سیل، زلزله و آسیب ‌های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، موضوعات دفاعی و دیگر موضوعات بسیج با خدمات رسانی خوش درخشیده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با بیان آنکه در سطح برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری بسیج باید فعال‌تر عمل کند، تصریح کرد: دولت‌ها خصوصا در نظام اسلامی که پشتوانه شان مردم هستند، برای کسب موفقیت به دو چیز نیاز دارند؛ نیاز به ارتباط با مردم در همه سطوح و بهره‌مندی از نقش‌آفرینی مثبت مردم.

سردار حسن زاده با بیان آنکه دولت به نقش آفرینی مردم در حکمرانی نیاز دارد، گفت: هر دولتی که ارتباط خود با مردم را کاهش داده، آسیب دیده است و هر دولتی که توانسته با مردم، خصوصا نخبگان و کارشناسان ارتباط برقرار کند موفقیتش بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: ارتباط دولت‌ها با مردم نیاز به یک ساختار طراحی شده دارد، به همین منظور حدود ۱۰ سال قبل مجمعی متشکل از مردم، نخبگان، کارشناسان و مدیران اجرایی با روحیه بسیجی با ۷ کارگروه و میزهای مختلف در استان‌ها شکل گرفت‌.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با بیان آنکه موضوعات مختلفی در کارگروه های شکل گرفته در مجمع مردمی مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: کارشناسان مجمع با بررسی های کارشناسی، مسائل منطقه خود را احصا و اولویت‌ بندی و برای حل آنها نظام جامع حل مسائلی تنظیم می‌کنند و آن‌ها را به مسئولان و دولت‌ها پیشنهاد می‌دهند و حتی در سطح اجرایی نیز آمادگی خود را  اعلام می‌کنند.

سردار حسن زاده با ذکر آنکه شاهد شکل‌گیری مجمع مردمی در تهران بزرگ هستیم، تاکید کرد: ان شاالله این مجامع تشکیل یافته در گام دوم انقلاب اسلامی، برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی مفید خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول