اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران صادر شد/ افزایش آلاینده های جوی در نیمه جنوبی پایتخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار سطح زرد آلودگی هوا خبر داد و گفت: از امروز جمعه ۲۰ آبان ماه تا اواخر وقت فردا شنبه ۲۱ آبان ماه، پایداری نسبی هوا، عدم وزش باد قابل ملاحظه و افزایش آلاینده های جوی در بخش‌های مرکزی و نیمه جنوبی استان تهران پیش بینی شده است.

هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران صادر شد/ افزایش آلاینده های جوی در نیمه جنوبی پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار سطح زرد آلودگی هوا در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از امروز جمعه ۲۰ آبان ماه تا اواخر وقت فردا شنبه ۲۱ آبان ماه به دلیل پایداری نسبی جو، در بخش‌های مرکزی و نیمه جنوبی استان تهران عدم وزش باد قابل ملاحظه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌ها کاهش کیفیت و افزایش شاخص آلودگی هوا مورد انتظار است گفت: با توجه به این ارزیابی ها هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان داشت: در مواقع بحران آلودگی هوا توصیه اکید این است که افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی از تردد در معابر شهری خودداری کنند و سایر افراد نیز با استفاده از ماسک مناسب و در مواقع ضروری از منزل خارج شوند و حضور در فضای باز را به حداقل کاهش دهند.

یزدی مهر ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در زمان آلودگی هوا از حضور در بوستان ها و پیاده روی در این اماکن در هوای آلوده خودداری کنند و در صورت استفاده از خودروی شخصی با استفاده از ماسک مناسب شیشه‌ها را بالا نگهدارند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل یا محل کار حتماً از ماسک مناسب استفاده کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول