اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جانبازان دوران دفاع مقدس، سند مظلومیت و ایثار در تاریخ انقلابند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت:جانبازان دوران دفاع مقدس، سند مظلومیت و ایثار و از جان گذشتگی در تاریخ انقلاب هستند که همه ما وظیفه داریم در تکریم این عزیزان کوشا باشیم.

جانبازان دوران دفاع مقدس، سند مظلومیت و ایثار در تاریخ انقلابند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان با حضور در آسایشگاه جانبازان قطع نخاع گهرزمین کرمان با تعدادی از جانبازان حاضر در این آسایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق ضمن پاسداشت مقام شامخ جانبازان و ارج نهادن به ایثار و جانفشانی‌هایی که در طول سالیان دفاع مقدس متحمل شدند، خاطرنشان کرد: خدمت به جانبازان و رسیدگی به امور ایثارگران از محبوب‌ترین عمل نزد خداوند است که اجر بسیار زیادی دارد.

امیر غلامعلیان افزود: جانبازان دوران دفاع مقدس، سند مظلومیت و ایثار و از جان گذشتگی در تاریخ انقلاب هستند که همه ما وظیفه داریم در تکریم این عزیزان کوشا باشیم.

ارشد نظامی آجا در جنوب‌شرق کشور عنوان کرد: تقدیر از خانواده جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، که دوران جوانی خود را در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در راستای دفاع از سرحدات جمهوری اسلامی ایران سپری کردند و امروز با توجه به شرایط جسمانی که دارند جز وظایف و مسؤولیت‌هایی است که بنیاد شهید کشور در حال انجام است و ما هم به‌عنوان مسؤولان نیروهای مسلح وظیفه داریم در راستای تکریم این عزیزان خدمت‌شان برسیم، موارد و مشکلاتشان را از نزدیک ببینیم و تا آن‌جایی که می‌توانیم برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه این جانبازان دارای تنوع نیرویی از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند، خاطرنشان کرد: از نزدیک مشکلاتشان را بررسی کردیم و امیدواریم از ظرفیت‌هایی که ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد نهایت استفاده را در راستای کمک به زیست بهتر این عزیزان انجام دهیم.

امیر غلامعلیان یادآور شد: تفاهم‌نامه‌ای در جهت آسایش و رفاه هرچه بهتر این عزیزان به امضا رسید و ان‌شاءالله با این حضور خود بتوانیم تحولی در این منطقه به وجود بیاوریم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول