اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پلیس امنیت اقتصادی با فرار مالیاتی مبارزه می‌کند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، اولویت اصلی پلیس امنیت اقتصادی در استان را مبارزه با فرار مالیاتی عنوان کرد و گفت: تمرکز بر مبارزه با فرار مالیاتی در استان نقش به‌سزایی را در توسعه درآمدهای مالیاتی ایفا می‌کند.

پلیس امنیت اقتصادی با فرار مالیاتی مبارزه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ احمد حاج‌پروانه، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان در دیدار با سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در اداره کل امور مالیاتی استان، اقتصاد را یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان و عنوان کرد: اگر کشوری به دنبال رشد و پیشرفت است، اقتصاد یکی از اولویت‌های آن محسوب خواهد شد.

وی گفت: دشمن همواره با تحریم‌های ظالمانه درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و یکی از موضوعاتی که دشمن با نفوذ، قصد ضربه زدن به کشور را دارد، بخش اقتصاد است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، هدف از شکل‌گیری پلیس اقتصادی در کشور را اجرای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری دانست و گفت: پلیس همواره سعی دارد تا با عملکرد صحیح و درست بتواند منویات معظم‌له را جامه عمل بپوشاند.

حاج‌پروانه تصریح کرد: حضور پلیس امنیت اقتصادی کشور برای برقراری امنیت و آرامش در بخش اقتصاد بوده و هدف از حضور در مجموعه مالیاتی، کمک به این اداره کل در جلوگیری از فرار مالیاتی در چارچوب قوانین و مقررات است.

وی خاطرنشان کرد: از اردیبهشت‌ماه سال جاری که بحث ارز تدریجی شکل گرفت، نقش مجموعه پلیس اقتصادی در ایجاد نظم و امنیت اقتصادی بسیار اثرگذار بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پلیس امنیت اقتصادی و نظام مالیاتی را زمینه‌ساز تحقق عدالت مالیاتی دانست و عنوان کرد: حضور پلیس در کنار مجموعه مالیاتی موجب اعتماد بیشتر و برقراری عدالت مالیاتی خواهد شد.

حاج‌پروانه، اعتماد مردمی را مستلزم اجرای عدالت خواند و گفت: رویکرد پلیس بر این است که همواره با اقتدار در کنار مردم و برای مردم باشد.

وی اولویت اصلی پلیس اقتصادی در استان را مبارزه با فرار مالیاتی عنوان و بیان کرد: تمرکز بر مبارزه با فرار مالیاتی در استان نقش به‌سزایی را در توسعه درآمدهای مالیاتی ایفا می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، پلیس را یکی از بازوهای مهم و اصلی نظام مالیاتی در راستای مبارزه با فرار مالیاتی توصیف کرد و گفت: تحقق عدالت اجتماعی مستلزم اعتماد مردمی و اجرای صحیح قوانین است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول