اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نتایج وزنه‌برداران ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر

روز اول هفته نخست لیگ برتر وزنه‌برداری امروز برگزار شد و تیم ذوب‌آهن از اصفهان در این رقابت حضور داشت.

نتایج وزنه‌برداران ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر وزنه‌برداری ایران از امروز آغاز شد و تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن، مدافع عنوان قهرمانی به مصاف رقبای خود رفت.

هفته نخست این رقابت‌ها از امروز در تالار مسابقات فدراسیون وزنه‌برداری با حضور تیم‌های ذوب‌آهن، سایپا، نیروی زمینی، مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند آغاز برگزار شد.

ورزشکاران ذوب‌آهن در روز نخست نتایج خوبی کسب کردند که در دسته ۵۵ کیلوگرم حسین گل‌پرور دوم شد، در دسته ۶۱ کیلوگرم نیز اهورا بابایی به عنوان سومی رسید؛ در دسته ۶۷ کیلوگرم حافظ قشقایی قهرمان شد، در دسته ۸۱ کیلوگرم علی مکوندی عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد.

مهدی کریمی، علی‌رضا معینی، حسن گل‌پرور، مسعود چترایی، حافظ قشقایی، رسول معتمدی، اهورا بابایی، آرش شفیعی، عارف خاکی، علی‌رضا یوسفی، علی مکوندی، پوریا مرادی، سینا محمدی و میلاد رضایی وزنه‌برداران ذوب‌آهن در این دوره از رقابت‌ها هستند.

علی جباری نیز هدایت سبزپوشان ذوب‌آهن را بر عهده دارد و فرزاد بویری و ایرج معینی او را در این امر همراهی می‌کنند، محسن کاظمی سرپرست و مجید ادیبی مدیر فنی این تیم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول