اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس شورای اسلامی به صورت مشروط از توضیحات وزیر ارتباطات قانع شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اقدامات این وزارتخانه برای توسعه شبکه ملی اطلاعات به صورت مشروط قانع شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی به صورت مشروط  از توضیحات وزیر ارتباطات قانع شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نماینده سوال کننده از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 آبان) مجلس در تشریح سوال خود خطاب به وزیر ارتباطات اظهار کرد: اینکه می‌فرمایید شبکه ملی اطلاعات ۵۹ درصد پیشرفت داشته است چگونه قابل راستی‌آزمایی است.

وی درباره فیبرنوری و زیرساخت اینترنت نسل پنجم تلفن همراه گفت: یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه دیجیتال شبکه باکیفیت است که باید برای توسعه ارتباطات فیبرنوری اتفاق بیفتد و اگر این اتفاق نیفتد نسل پنجم تلفن همراهم در کشور ایجاد نخواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ما باید شبکه فیبر نوری را تا درب منازل و محل کارها ببریم اما در طول ۱۰ سال گذشته این موضوع دچار عقب‌ماندگی جدی شده است.

نهایتا نماینده مردم تهران به نمایندگی از سوال کنندگان از توضیحات زارع‌پور به صورت مشروط قانع شد

رضاخواه گفت: از وزیر ارتباطات و اطلاعات می‌خواهم ظرف مدت سه ماه مشکلات کسب وکارهای اینترنتی را برطرف کرده و شرایطی را فراهم کنند تا این کسب و کارها بتواند در شبکه ملی اطلاعات و پیام‌رسان‌های داخلی فعالیت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول