اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

پخش مجدد «شبکه مخفی زنان» از فردا/ دلیل وقفه در انتشار «شبکه مخفی زنان» چه بود؟

قسمت پانزدهم سریال «شبکه مخفی زنان» پس از یک هفته وقفه، فردا جمعه ۲۷آبان ماه منتشر می‌شود.

پخش مجدد «شبکه مخفی زنان» از فردا/ دلیل وقفه در انتشار «شبکه مخفی زنان»  چه بود؟

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، قسمت پانزدهم مجموعه نمایشی «شبکه مخفی زنان» که توسط افشین هاشمی در ژانر کمدی‌ و تاریخی ساخته شده است، جمعه‌ها از بستر نماوا پخش می‌شد، اما این بار در جمعه‌ای که گذشت این سریال بر روی سایت نماوا بارگذاری نشد. این موضوع باعث انتشار برخی حواشی شد و عده‌ای آن را به توقیف سریال «شبکه مخفی زنان» نسبت دادند. این در حالی است که اساسا از ابتدا توقیفی در کار نبوده و عدم ارائه به موقع قسمت‌های جدید «شبکه مخفی زنان» از سوی پلتفرم برای بررسی توسط ساترا عامل این وقفه بوده است. 

محمدصادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا نیز در رابطه با موضوعات مطرح شده درباره توقیف این سریال، با اشاره به اینکه «شبکه مخفی زنان» برای بازبینی توسط ساترا، در موعد مقرر توسط پلتفرم پخش‌کننده ارسال نشده بود از نادرست بودن خبر توقیف این مجموعه نمایشی خبر داد. وی همچنین تأکید ساترا در خصوص برنامه‌ریزی دقیق از سوی پلتفرم‌ها، برای پخش سریال‌های نمایشی در موعد مقرر را اعلام کرد. 

افراسیابی با بیان اینکه ساترا حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آثار نمایشی را یکی از وظایف خود می‌داند، ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکل یادشده تمام سریال‌ها به موقع از پلتفرم‌ها پخش شوند تا در ادامه شاهد چنین مسائلی که باعث ناراحتی مخاطبان می‌شود نباشیم.

روابط عمومی نماوا نیز در خصوص مشکل پخش سریال «شبکه مخفی زنان» اطلاعیه‌ای صادر کرد:

«سریال شبکه مخفی زنان با وجود پیگیری‌های مدیران نماوا با عدم پاسخگویی از سمت ساترا روبه‌رو شد. سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تا این لحظه هیچ توضیحی مبنی بر دلیل عدم پخش این قسمت ارائه نداده است.

لازم به ذکر است که تمامی چهارده قسمت پیشین این سریال بعد از ارائه ممیزی‌ها و اصلاحات از سمت ساترا و اعمال آن‌ها روی پلتفرم نماوا بارگذاری شده است.  

نماوا ضمن عذرخواهی از تمامی مخاطبان محترم این سریال، در تلاش است تا پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان مربوطه دریافت و مشکل پخش این سریال را برطرف کند.»

اما امروز روابط عمومی نماوا در اطلاعیه خبر از پخش قسمت پانزدهم مجموعه نمایشی «شبکه مخفی زنان» از فردا جمعه ۲۷ آبان‌ماه پخش می‌شود. 

بر اساس اعلام روابط عمومی نماوا، مشکل پخش قسمت پانزدهم سریال «شبکه مخفی زنان» برطرف شد و طبق روال همیشگی پخش این سریال، قسمت پانزدهم شبکه مخفی زنان روز جمعه۲۷آبان ساعت  ۱۲ظهر در پلتفرم نماوا منتشر می‌شود. قسمت پانزدهم سریال کمدی‌-تاریخی «شبکه مخفی زنان» که جمعه‌ها از سامانه نماوا پخش می‌شود، بیستم آبان‌ماه ۱۴۰۱ پخش نشده بود.

لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی و مهدی هاشمی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول