اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بسیجیان بر اساس منافع مردم و انقلاب حرکت می‌کنند/ برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی اینچه برون

فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری ۲ هزار و ۸۸۹ برنامه در هفته بسیج در این استان خبر داد و گفت: در روز ۲۹ آبان ماه جاری تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی با حضور سردار حزنی در مصلی بندرگز توزیع خواهد شد.

بسیجیان بر اساس منافع مردم و انقلاب حرکت می‌کنند/ برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی اینچه برون

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در ۲۹ آبان ماه جاری تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در مصلی شهرستان بندرگز توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار محوری بسیج «بسیج خدمتگزار ملت ایران است» تصریح کرد: هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و لغایت پنجم آذر ادامه دارد و دو هزار و ۸۸۹ برنامه در هفته بسیج در سطح استان گلستان برگزار می‌شود که از این تعداد، ۷۲ عنوان برای این هفته پیش بینی شده است در ۹ سرفصل و ۳۴ برنامه شاخص خواهد بود.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه بسیج هر روز برای نظام جمهوری اسلامی خیر و برکت به ارمغان آورد، افزود: بسیج محاسبه گر و خدمت طلب نیست چراکه محاسبه گری بر خلاف روحیه بسیجی است بسیج نگاه نمی‌کند منافع خود کجاست بلکه به منافع مردم و انقلاب نگاه کرده و حرکت می‌کنند.

وی از برگزاری رزمایش جهادی فاطمی ۲ و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: از برنامه های شاخص هفته بسیج در گلستان می توان به برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی، مردمی و فرصت های شغلی، رزمایش خدمت مومنانه، افتتاح پروژه آبرسانی و رویداد ملی بسیج خدمتگزار ملت نام برد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از راه اندازی طرح مهیا در ۵۲ پایگاه تخصصی عفاف و حجاب خبر داد و اظهار کرد: از برنامه‌های شاخص هفته بسیج می توان به کلنگ زنی درمانگاه شهرستان آق قلا، افتتاح مرکز مشاوره خانواده در گنبدکاووس، افتتاح مرکز کارآفرینی و برگزاری همایش نغمه سرایان اهل سنت در شهرستان گنبدکاووس اشاره کرد.

ملک شاهکوهی از برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی اینچه برون خبر داد و گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بسیجیان، افتتاحیه طرح حقوقیاران، یادواره شهدای قوه قضائیه و شهدای حقوق دان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج از یکهزار و ۲۰۰ خانواده شهید بسیجی در سطح استان گلستان دیدار می شود، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای مدفون در امامزادگان و بقاع متبرکه، میهمانی لاله‌ها، برگزاری دعای پرفیض ندبه از شبکه استانی، اروی جهادی، اجتماع اقتدار بسیجیان، جشنواره خانوادگی بسیج و آزادسازی ۳۰ زندانی معسر و غیر عمد مالی از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج به شمار می‌رود.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول