اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

محصول دانش بنیان «ربات هدایت خودکار» در مشهد رونمایی شد

در آستانه هفته بسیج، از محصول دانش بنیان ربات AGV (ربات هدایت خودکار) تولید شده در سپاه امام رضا و سازمان علمی پژوهشی بسیج رونمایی شد.

محصول دانش بنیان «ربات هدایت خودکار» در مشهد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در آستانه هفته بسیج، محصول دانش بنیان ربات AGV (ربات هدایت خودکار) تولید شده در سپاه امام‌رضا(ع) و سازمان علمی پژوهشی بسیج رونمایی شد.

عضو بنیاد ملی نخبگان و مخترع این محصول دانش بنیان در مراسم رونمایی با اشاره به اینکه تولید این محصول صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه داشته است، افزود: این محصول صرفه اقتصادی ۱۰ برابر را دنبال داشته و هزینه تمام شده آن یک دهم نمونه خارجی است.

حمید داوودی با اذعان به اینکه این محصول با حمایت سپاه امام رضا(ع) و سازمان علمی پژوهشی بسیج تولید شده است، در خصوص کاربرد این محصول یادآور شد: استفاده از این ربات، باعث افزایش تولید ۴۰ درصدی شده و در کارخانه ها، اداره پست، دیجی کالا، انبارهای هوشمند و کارخانه های صنایع خودرو سازی کاربرد دارد.

این مخترع بسیجی خاطر نشان کرد: این طرح در راستای فرمایشات رهبر انقلاب که می فرمایند طرح های فناوری باید نوآورانه و در راستای پاسخ به حل مسائل صورت گیرد تولید شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول