اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرکز جدید خونگیری کرمانشاه شروع به فعالیت کرد

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه، از آغاز به کار مرکز جدید خونگیری شهر کرمانشاه در شهرک آبادانی و مسکن خبر داد و گفت: این مرکز پنجشنبه‌های هر هفته در نوبت صبح آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

مرکز جدید خونگیری کرمانشاه شروع به فعالیت کرد

مریم میرزاده، مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز به کار سومین مرکز خونگیری شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در راستای سهولت دسترسی مردم نیکوکار شهر کرمانشاه به مراکز اهدای خون، پایگاه انتقال خون شهرک آبادانی و مسکن از امروز پنجشنبه، ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱ آغاز بهکار کرده است 

وی ادامه داد: همشهریان ساکن شهرک آبادانی و مسکن، می‌توانند پنجشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ به پایگاه اهدای خون این شهرک واقع در بلوار گل‌ها، چهارراه شهید مطهری، جنب دبیرستان شهید مطهری مراجعه و در امر خداپسندانه و انسان‌دوستانه اهدای خون مشارکت کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی در تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان نداریم، اما پایداری این وضعیت منوط به حضور مستمر اهداکنندگان خون است.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه مرکزی انتقال خون استان کرمانشاه واقع در بلوار بنت‌الهدی رو‌به‌روی فرمانداری در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و مرکز اهدای خون بیمارستان معتضدی هم در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ پذیرای مراجعه کنندگان است.

میرزاده با اشاره به فعالیت تیم سیار خونگیری در شهرستان‌های استان، اضافه کرد: تیم سیار اداره‌کل انتقال خون استان به طور مستمر، یکشنبه هر هفته در شهرستان اسلام آبادغرب حضور می‌یابد و با توجه به استقبال گسترده و کم‌نظیر بانوان نیک‌اندیش این شهرستان، یکشنبه ۲۹ آبان‌ماه مجهز به امکانات سنجش کم‌خونی ویژه بانوان، صرفا بانوان پذیرش خواهند شد. 

وی  از بانوان نیکوکار شهرستان اسلام آبادغرب جهت مشارکت در این امر انسان‌دوستانه و خداپسندانه دعوت کرد، تا یکشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ با در دست داشتن کارت ملی به پایگاه انتقال خون واقع در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان مراجعه کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول