اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فضای مجازی حربه‌ای برای استعمارگری و استثمارگری دشمنان است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه امروز فضای مجازی در دست قدرت‌های بزرگ حربه‌ای برای استعمارگری و استثمارگری شده است، افزود: اینها به دنبال این هستند که خوی استکباری خود را از این طریق بر ملت‌های دنیا به ویژه ملت‌های مسلمان اعمال کنند.

فضای مجازی حربه‌ای برای استعمارگری و استثمارگری دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار «محمدرضا مهدوی»، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز(پنجشنبه) در آیین افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان جنوبی، با اشاره به اهمیت فضای مجازی، اظهار داشت: امروزه نمی‌توان دنیای مجازی و تأثیرات آن بر فرد و جامعه را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه زمانی که تأثیرگذاری بر فرد اتفاق بیفتد سپس بر جامعه هم رسوخ می‌کند، بیان داشت: فضای مجازی امروز مانند یک چاقوی دو لبه‌ای شده که هم مفید و هم زیان‌رسان است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: یک سو می‌توان از فضای مجازی به نفع بشریت درست استفاده و تحول ایجاد و بسیاری از گره‌های اجتماعی را باز کرد و از سوی دیگر می‌تواند مانند سمی بر علیه بشریت باشد.

سردار مهدوی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و ولنگاری فضای مجازی، مطرح کرد: بخش عمده‌ای از اغتشاشات اخیر از بستر همین فضای مجازی برخواسته است و جای بسی تأسف است که این اغتشاشات از جانب کسانی مدیریت می‌شود که دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی به عدم استفاده درست از فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی به ویژه نسل جوان و نوجوان اشاره و تبیین کرد: متأسفانه امروز در غرب در سازمان‌های بین‌المللی افرادی نشسته و بسیاری از مسائل کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار می‌دهند و از همین حربه فضای مجازی بر علیه بشریت استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به جنایات رخ داده در کشور و کشتار زنان و مردان و کودکان بی‌گناه اشاره و تأکید کرد: افرادی که حرف از آزادی می‌زنند چرا خون زنان و مردان و کودکان بی‌گناهی که در هیچ عرصه‌ای نیستند را در کف خیابان می‌ریزند؟ مگر اینها انسان نیستند؟ 

سردار مهدوی با بیان اینکه امروز فضای مجازی در دست قدرت‌های بزرگ حربه‌ای برای استعمارگری و استثمارگری شده است، افزود: اینها به دنبال این هستند که خوی استکباری خود را از این طریق بر ملت‌های دنیا به ویژه ملت‌های مسلمان اعمال کنند.

وی گفت: متأسفانه این فضای رها شده بر روی جوانان ما هم تأثیر گذاشته و آن‌ها را از ارزش‌ها و هویت اصیل‌شان دور می‌کند و دشمن در این مسیر به شکلی کار کرده که نیاز نیست عوامل دشمن در داخل کشور به دنبال منافعش باشد بلکه از فرزندان خود ما برای رسیدن به خواسته‌های خود استفاده می‌کند.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول