اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی: سوال سازمان بازرسی از مدیران به معنی اشتباه آنها نیست

استاندار خراسان رضوی گفت: سوال مسوولان بازرسی استان از مدیران، به معنی اشتباه افراد نیست، بلکه در قالب راهنمایی است و مدیران باید از این موضوع استقبال کنند و در عین حال اگر خطایی هم صورت گرفته است باید پاسخگو باشند.

استاندار خراسان رضوی: سوال سازمان بازرسی از مدیران به معنی اشتباه آنها نیست

  به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در دیدار با رییس و کارکنان اداره کل بازرسی استان خراسان رضوی افزود: مسوولان بازرسی، مکلف هستند در نقطه آغاز انحراف به مسایل ورود کنند تا اصلاح امور با خسارت کمتری مواجه شود. 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به حرکت جهشی که برای حل مشکلات در استان خراسان رضوی دنبال می‌شود ممکن است به دلیل افزایش سرعت و یا نیاز به ایجاد راه میانبر اشتباهی رخ دهد و بر همین اساس نیاز به نظارت و یا مشورت با مسوولان بازرسی نیز افزایش پیدا کند. 

 وی ادامه داد: گاهی مسوولان از لابه لای قوانین به دنبال تبصره ای برای حل مشکلات مردم هستند و برخی نیز برای فرار از کار، تبصره ای پیدا می‌کنند بر همین اساس، ارزیابی افراد باید در عرصه های خدمت شکل بگیرد. 

نظری افزود: ما در شرایطی هستیم که هیچ چاره ای جز حرکت جهادی و جهشی نداریم زیرا اکنون که جنگ اراده ها به وقوع پیوسته است اگر دشمنان نظام احساس کنند اراده ای برای مواجهه با آنها وجود ندارد کار خود را بیشتر پیگیری می‌کنند و ما باید با اراده خود در مقابل آنها ایستادگی کنیم تا خواست دشمن که توقف حرکت جهادی است به وقوع نپیوندد. 

وی خطاب به مجموعه بازرسی استان ادامه داد: نظارت با هدف تحقق برنامه ها و جلوگیری از انحراف، نیاز به هدایت هم دارد تا ترک فعل و یا تاخیر در اجرای کار صورت نگیرد. 

استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش ها با هدف صحت و درستی انجام وظایف و همچنین جلوگیری از انحراف انجام می‌شود و از سوی دیگر همه افراد در معرض فساد هستند و نظارت و بازرسی کار ارزشمندی است که نفع آن به سود مردم است. 

نظری افزود: تعامل سازنده ای بین مسوولان استان وجود دارد و دستگاه‌های نظارتی با هدف پویایی، اقدام و پیشگیری از انحراف در حال فعالیت هستند و اگر اقدامی نباشد انحرافی هم رخ نخواهد داد به همین دلیل برخی افراد اعتقاد به عدم کار دارند تا انحرافی هم از سوی آنها رخ ندهد و این اشتباه بزرگی است و مدیران باید توانمندی خود را در اجرای درست قوانین نشان دهند و نظارت سازمان بازرسی باعث کاهش اشتباهات می‌شود.  

وی با اشاره به این که استانداری وظیفه هماهنگی بین دستگاه‌ها با هدف رفع مشکلات را بر عهده دارد ادامه داد: باید برای حل مسائل راه های نوین پیدا کرد که گاهی نیاز به الزامات مادی هم ندارد و با هماهنگی بین ۲ دستگاه و یا مشارکت بخش خصوصی کارها به نتیجه خواهد رسید. 

نظری اظهار کرد: هدف باید کمیتی باشد تا قابلیت رصد و پیگیری پیدا کند. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول