اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۱۶٠ برنامه هفته بسیج در دانشگاه های استان قزوین برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری بیش از ۱۶٠ عنوان برنامه‌ هفته بسیج در دانشگاه های استان قزوین خبر داد.

۱۶٠ برنامه هفته بسیج در دانشگاه های استان قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ ابوذر محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج که پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی دانشجویی شهید طهرانی مقدم قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هدف بسیج دانشجویی از تمامی برنامه‌های اجرا شده تربیت نیروی هم طراز انقلاب اسلامی است تا به عنوان یک سرمایه اجتماعی مفید در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرند.

وی افزود: بسیج دانشجویی به عنوان یکی از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و همچنین نقطه امید دلسوزان امام، در راستای تحقق منویات امامین انقلاب تحقق پیدا کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین اضافه کرد: بسیج دانشجویی پس از دریافت فرمان امام خمینی(ره)،دوران پر فراز و نشیبی را طی کرده و امروز به بالندگی رسیده است و رسیدن به این بالندگی بر اساس ماموریت‌ها و رسالت‌هایی بوده که برای بسیج تعریف شده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: امروز با هجمه‌های مختلف دشمن علیه میهن اسلامی روبرو هستیم که نوک پیکان اکثر آنها به سوی دانشجویان و جوانان جامعه است بنابراین افزایش معرفت این قشر می‌تواند راهکاری مناسب در مقابل برنامه‌های افکار مختلف باشد.

وی گفت: جریانات دشمن سعی در رسوخ فضای دانشجویی دارند تا اندیشه و افکار خود را قالب سازند که بسیج دانشجویی با برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای افزایش معرفت دینی تلاش دارد مانع این هدف شوم شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: دشمنان با دروغ پردازی و اغواگری رسانه ای به دنبال تشویش اذهان عمومی است و مهمترین وظیفه بسیح در این حوزه جهاد تبیین و روشنگری حقایق است.

سرهنگ محمدی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۶٠ برنامه‌ هفته بسیج در دانشگاه های استان قزوین، گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج مسابقات علمی، جشنواره، اردوهای فرهنگی و زیارتی، نمایشگاه دستاوردهای علمی، سلسله جلسات آموزشی، کارگاه‌های تخصصی، نشست‌های علمی و پژوهشی و همایش‌های مختلف از جمله مظلوم مقتدر را در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این راستا توسط بسیج دانشجویی خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول