اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درگیری بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در قدس و کرانه باختری

منابع فلسطینی از درگیری پراکنده بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در چند منطقه در قدس اشغالی و کرانه باختری خبر دادند.

درگیری بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در قدس و کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که یکشنبه شب درگیری بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در منطقه «شارع الواد» در بخش قدیمی قدس اشغالی به وقوع پیوست.

نظامیان صهیونیست همچنین دو جوان به نام‌های «محمد ابو صبیح» و «راشد الصباح» را بازداشت کرده و یک جوان دیگر به نام «اسلام الشرباتی» را در منطقه «باب الأسباط» در بخش قدیمی قدس مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، برخی از نیروهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به محله بطن الهوی در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجدالأقصی یورش بردند.

در رام الله نیز نظامیان صهیونیست یک جوان به نام «معتز البرغوثی» از شهرک کوبر واقع در شمال قدس اشغالی را در حین عبور از گذرگاه نظامی «طیار» در ورودی شهرک ترمسعیا بازداشت کردند.

در جنین نیز نظامیان صهیونیست یک جوان به نام «ضیاء ابو جمهور» را به بازداشت خود درآوردند.

از سوی دیگر شبکه المنار به نقل از برخی منابع فلسطینی از پرتاب یک بمب دست‌ساز به سمت یک برج مراقبت ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی روستای نبی صالح واقع در شمال غربی رام‌الله خبر داد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول