اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

چراغ جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی با ۴ اثر نمایشی روشن شد

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی از صبح امروز با به روی صحنه رفتن ا۴ اثر نمایشی در تماشاخانه شمس بجنورد آغاز به کار کرد.

چراغ جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی با ۴ اثر نمایشی روشن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در نخستین روز از جشنواره ۴ اثر نمایشی به روی صحنه رفت، نمایش «ارابه مرگ» به کارگردانی «مهدی میرآخورلو» از بجنورد، نخستین اثری بود که در تماشاخانه شمس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به روی صحنه رفت و چراغ جشنواره هفدهم روشن شد.

براساس این گزارش؛ در نمایش «ارابه مرگ» محمد سالار علی آبادی، سید امیرپویا ناظر آستانه، رقیه حیدری، زهرا ایزانلو، سید احمد احمدی، امیرحسین نیستانی و نازنین تقوی به هنرنمایی می پردازند.

بنابراین گزارش؛ عده ای بیمار روانی در تیمارستان دچار تشویش های ذهنی می شوند در این میان عواملی باعث اختلال در زندگی آن ها می شوند و... داستان نمایش ارابه مرگ می باشد.

همچنین سه نمایش «مرگ بر مرگ» به کارگردانی «مریم احمدی» از اسفراین ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، «مهمانی انگشتها» به کارگردانی «طاهره رنجبر» از بجنورد ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و «میزان» به کارگردانی «امیر حصاری» از بجنورد بر روی صحنه رفتند و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در نخستین روز هفدهمین جشنواره برای علاقمندان به روی صحنه خواهد رفت.

این گزارش حاکی است؛ در نخستین روز جشنواره کارگاه آموزشی با تدریس سیروس همتی ساعت ۱۹ در مجموعه آمفی تئاتر ایثار بجنورد برای گروه های شرکت کننده برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه و معرفی و تجلیل از نفرات برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی سوم آذرماه  ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد.

پایان پیان/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول