اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجتماع بزرگ بسیجیان در نایین + تصاویر

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نائین همزمان با هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.

اجتماع بزرگ بسیجیان در نایین + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، دشمن از پای ننشسته است، با لشگرسازی کاذب رسانه، انبوه‌سازی دروغ، تبلیغات منفی و تهدید و تحریم هم که نقل محافل آمریکا و غرب است، می‌خواستند کاری کنند که همه چیز را فراموش کنیم، دلزده شویم، انقلابی نمانیم، می‌خواستند مردم را از مسؤولان جدا کنند، می‌خواستند ذهن‌مان را بسپاریم به همان‌هایی که هشت سال خانه ما را ویران کردند و جان جوانان ما را گرفتند.

 

پا روی گلوی مردم گذاشتند و فشار آوردند تا نفس معیشت مردم بند بیاید، می‌خواستند کاری کنند که به همه آرمان‌ها پشت کنیم، اما ندانستند ما نسل عاشوراییم و پا در رکاب حسینیم، ندانستند که ما ولایت‌مداریم و انقلابی مانده‌ایم، نفهمیدند معنی بسیج را که امام امت می‌گفت لشکر مخلص خداست می‌گفت مدرسه عشق است، نفهمیدند هر جا کشور نیاز دارد بسیج ایستاده آماده است.

حالا باز آمریکا است انگلیس است، آل سعود و صدامیان، فرصت‌طلبان و کاخ‌نشینان هم هستند ولی باز همان بسیج با همان شور و شوق و عاشقی هم است.

 

اینجا فقط نایین است بیا و نظاره‌گر باش لشکریان سلیمانی را در آذر ماه ۱۴۰۱، حالا آن‌ها خسته شده‌اند یا ما که رهبری داریم خستگی‌ناپذیر و مردمی بسیجی، اینجا تنها گوشه‌ای از ایران اسلامی است، اقتدار ۵ هزار نفری بسیجیان در نایین، چهل و سه سال بعد از آن روزهای سخت.

 

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ضمن تقدیر و تشکر از این حضور باشکوه، بیان کرد: بسیجیان و مردم شهید پرور نایین با حضورشان ثابت کردند که انقلاب با اتکا بر این مردم، ماندگار و همیشه جاوید است و دشمنان با هر گونه توطئه و اقدام و حمله‌ای که انجام بدهند باز هم مردم و بسیجیان تا پای جان برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ولایت ایستاده‌اند و کمک حال مسؤولین هستند.

 

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: بسیج به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و تفکر بسیجی هر کجا جاری شده مشکلات کشور حل گردیده است، در جنگ، سیل و زلزله گرفته تا ایام کرونا که بسیجیان مخلصانه کار کردند.

وی افزود: بسیجی یک تفکر و نگرش است و طبق فرموده مقام معظم رهبری هرکسی که دل در گرو انقلاب و منش استکبارستیزی داشته باشد و علاقه‌مند به کشورش باشد بسیجی است.

کریمی خاطرنشان کرد: این تعریف یعنی دایره بسیجی همه مردم کشورمان‌ را در برمیگیرد و با این تعبیر عمیقی که رهبری از بسیج دارد اگر همه کنار هم متحد باشیم قطعاً میتوانیم بر مشکلات کشور هم فائق شویم.

پایان پیام/۶۳۱۲۹/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول