اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آخرین وضعیت ساخت بیمارستان در منطقه 22 پایتخت

رئیس بیمارستان شریعتی با اشاره به پروژه بیمارستان شریعتی2، گفت: این پروژه در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت است که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آخرین وضعیت ساخت بیمارستان در منطقه 22 پایتخت

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،یازدهمین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با حضور  مسعود نصر اصفهانی، رئیس هیات مدیره بانک ملت و حیدری‌پور، مدیرکل مشارکت‌های مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. در این نشست توافقات اولیه در خصوص اختصاص وام ۵۰۰ میلیاردتومانی برای تکمیل پروژه ملی بیمارستان شریعتی ۲ واقع در منطقه ۲۲ تهران انجام شد.

 علیرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی توضیحاتی در خصوص پروژه شریعتی ۲ داد و گفت: این پروژه در ابتدا قرار بود در داخل بیمارستان شریعتی باشد اما به دلایلی مکان ساخت بیمارستان تغییر کرد و در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار  در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت است که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: احداث این بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی از محل وام بانک توسعه اسلامی انجام شده اما مدتی است که در عملیات آن وقفه افتاده و ادامه کار نیازمند اخذ تسهیلات بانکی است. به همین منظور مذاکرات و مکاتباتی با مدیریت  بانک ملت انجام شده است و ما از نصر اصفهانی، رئیس  هیات مدیره بانک ملت تقاضا داریم باتوجه به این که شریعتی ۲ یک پروژه بزرگ ملی و استراتژیک است، پیگبری کند تا مقدمات این کار سرعت گیرد. 

رئیس بیمارستان شریعتی با اشاره با اینکه بانک ملت ظرف چند سال گذشته بیش از ۳ میلیاردتومان در راستای مسئولیت اجتماعی با خرید تجهیزات به بیمارستان شریعتی کمک کرده است، گفت: از نصر اصفهانی تقاضا می‌کنیم این اقدامات را در بیمارستان شریعتی ادامه و توسعه دهند.

سپس مسعود نصر اصفهانی، رئیس هیات مدیره بانک ملت با اعلام این‌که بانک ملت آماده همه‌گونه همکاری با بیمارستان شریعتی هم در راستای اهدای تسهیلات برای تکمیل فاز دو بیمارستان شریعتی و هم در راستای مسئولیت اجتماعی خود است، گفت: امروز به دعوت دوست خوبم  خاقانی‌پور اینجا آمده‌ام که اعلام کنم نه تنها در کنارتان هستیم بلکه پیشنهاداتی هم برای اقدامات مشترک دارم که خوب است همه این موارد در کارگروهی تدوین و بر اساس اولویت در دستور کار قرار گیرد.

حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در این نشست، ضمن خیر مقدم به حاضران، از اقدام مهندس درویشیان در خرید یک دستگاه نوار عصب، عضله تقدیر کرد و گفت: ایشان و همسرشان از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز کشور هستند و بیش از ۶۰ مدرسه در اقصی نقاط کشور احداث و به فرزندان این مرزو بوم اهدا کرده‌اند و من به اقدامات دیگر ایشان در بیمارستان شریعتی بسیار دلبسته‌ام. 

حمزه‌زاده در ادامه گزارشی از اقدامات تشکل متبوع خود طی یک هفته گذشته ارایه کرد و گفت: طی هفته گذشته مراسم تقدیر از یک هزار و ۱۸۵ پرستار و کمک پرستار و نیروهای خدماتی بیمارستان شریعتی را به همت علی روحی شاهد بودیم که در نوع خود و در سطح کشور بی‌نظیر بود. 

وی افزود: چند خرید جدید نیز در بخش تجهیزات بیمارستانی طی این هفته انجام شد. خرید پروب برای دستگاه اکوکاردیوگرافی بخش کت لب به قیمت ۶۸ میلیون تومان و همچنین یک دستگاه OPG توسط  احمد خاقانی‌پور از مسیر هیات امنای ارزی که قیمت آن در بازار ۴۰۰ میلیون تومان است. 

وی افزود: از دیگر اقدامات این هفته، خرید یک دستگاه نوار عصب عضله نوروسافت به قیمت ۲۸۰ میلیون تومان برای بخش طب فیزیکی و توانبخشی توسط خیر گرانقدر درویشیان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول