اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

جزئیات برگزاری چهاردهمین المپیاد نانو

رئیس کمیته علمی المپیاد نانو گفت: ثبت‌نام برای چهاردهمین المپیاد نانو طبق سنوات گذشته همزمان با المپیادهای علمی کشور 16 آذر شروع شده و تا 26 آذر ادامه دارد.

جزئیات برگزاری چهاردهمین المپیاد نانو

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهیار خادم رئیس کمیته علمی المپیاد نانو در خصوص چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو در مصاحبه با مجله علمی «روزنه» رادیو گفت‌وگو، اظهار کرد: ثبت‌نام برای چهاردهمین المپیاد نانو طبق سنوات گذشته همزمان با المپیادهای علمی کشور از ۱۶ آذر شروع شده و تا ۲۶ آذر ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه دانش آموزان مقاطع دهم تا دوازدهم امکان ثبت‌نام در این المپیاد را دارند، افزود: مرحله اول المپیاد در هفته اول بهمن امسال برگزار خواهد شد. 

خادم گفت: برگزیدگانی که از مرحله اول به مرحله دوم برسند، در اردیبهشت ماه با هم رقابت می‌کنند؛ مرحله سوم المپیاد با حضور ۴۰ نفر از برگزیدگانِ مرحله دوم در تابستان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و به برندگان، مدال‌های طلا و نقره و برنز اهدا خواهد شد. 

رئیس کمیته علمی المپیاد نانو متذکر شد: ثبت‌نام در این المپیاد برای دانش‌آموزان مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم در تمامی رشته‌ها و مدارس امکان‌پذیر است.

وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های آمادگی برای المپیاد توسط ستاد توسعه فناوری نانو برای دانش‌آموزان خبر داد و افزود: هیچ نیازی به دانش اولیه در مورد نانو نیست و دانش آموزان با همین کارگاه‌ها می‌توانند آمادگی لازم را کسب کرده و در مرحله اول شرکت کنند. 

خادم اظهار کرد: اطلاع رسانی درخصوص این المپیاد از طریق کانال‌های رسمی سازمان استعداد درخشان و باشگاه دانش‌‌‌پژوهان در برنامه «شاد» انجام شده است. 

وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت باشگاه نانو و یا سایت نانو المپیاد مراجعه کرده و ضمن آشنایی با منابع المپیاد با دوره‌های آموزشی نیز آشنا شده و آمادگی لازم را برای شرکت در المپیاد کسب کنند. 

رئیس کمیته علمی المپیاد نانو یادآور شد: کلاس‌های آموزشی حداقل ۱۰ ساعته است و از آن حمایت خواهیم کرد و هیچ هزینه‌ای هم ندارد.

پایان پیام/ ت 63

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول