اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیگیری مصوبه پروژه راه آهن بیرجند - قاین - یونسی

جلسه پیگیری مصوبه پروژه راه آهن بیرجند- قاین - یونسی به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور استاندار خراسان‌ جنوبی برگزار شد.

پیگیری مصوبه پروژه راه آهن بیرجند - قاین - یونسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جلسه پیگیری مصوبه پروژه راه آهن بیرجند - قاین - یونسی، به بحث و تبادل نظر پیرامون بررسی راهکارهای تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن استان گذشت. میزان پیشرفت فیزیکی پروژه و بررسی موانع موجود در مسیر اجرای کار از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. 

این جلسه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولان سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی، بانک های عامل و صندوق توسعه ملی در محل دفتر معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد.

در پروژه راه آهن بیرجند، قاین و یونسی که بحث ترانزیت کالا و جابجایی مسافر را دنبال می‌کند، موضوع ضمانت بانکی کمی مشکل ایجاد کرده، اما رئیس جمهور قول مساعد برای تکمیل کار داده است.

طبق گفته مسئولان، به زودی شاهد حضور رئیس جمهور در خراسان جنوبی و کلنگ زنی پروژه بزرگ راه آهن بیرجند، قاین و یونسی خواهیم بود.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول