اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

چرخ ۶۶ واحد تولیدی راکد سمنان به حرکت افتاد/ آغاز به کار مجدد ۱۳۰۰ نفر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۶۶ واحد تولیدی تعطیل و راکد این استان احیا شد و به چرخه تولید بازگشت و یک‌هزار و ۳۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

چرخ ۶۶ واحد تولیدی راکد سمنان به حرکت افتاد/ آغاز به کار مجدد ۱۳۰۰ نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از تیرماه سال گذشته و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، ۶۶ واحد تولیدی که به دلایل مختلف تعطیل و از چرخه تولید حذف شده بودند، احیا شدند و به عرصه تولید و اشتغال بازگشتند.

وی با اشاره به سیاست‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در تحقق شعار سال و بهبود فضای کسب و کار تصریح کرد: اولویت‌های اصلی این اداره کل بر محورهای تأکید بر ساخت داخل و پشتیبانی و مانع‌زدایی در واحدهای تولیدی استان به‌منظور تحقق رونق و جهش تولید و اجرای طرح‌های نیمه‌تمام است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تأکید کرد: باید بر اجرای هر چه مطلوب‌تر این سیاست‌ها هم‌فکری و همکاری از سوی سایر دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی این استان صورت گیرد.

تشنه‌دل اضافه کرد: برای راه‌اندازی مجدد این تعداد واحد تولیدی بیش از پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و زمینه اشتغال مجدد و بازگشت به عرصه کار و تلاش بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ نفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه چالش‌های بسیاری در بخش صنعت، معدن و تجارت استان سمنان وجود دارد، ادامه داد: در تمامی بخش‌ها باید آسیب‌شناسی انجام و در جهت پیگیری امور و رفع چالش‌ها و موانع موجود راهکارهای مؤثر ارائه شود.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول