اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب| ارائه خدمات دندانپزشکی به ۸۲ هزار دانش‌آموز، مادر باردار و شیرده در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان، مادران باردار و زنان شیرده در استان خبر داد.

خبر خوب| ارائه خدمات دندانپزشکی به ۸۲ هزار دانش‌آموز، مادر باردار و شیرده در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد ملک‌زاده از اجرای خدمات دندانپزشکی برای ۸۲ هزار نفر در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح برای ۷۲ هزار دانش‌آموز زیر ۱۴ سال مدارس روستایی و ۱۰ هزار مادر باردار و شیرده طی مدت ۶ ماه انجام می‌شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این برنامه در راستای طرح حمایت از جوانی جمعیت و خانواده در دستور کار قرار گرفت چرا که رشد جمعیت و نرخ پایین باروری در استان نگران کننده است و ما در آینده با جمعیت مسنی مواجه خواهیم بود.

این مسئول بیان کرد: در راستای خدمت خالصانه به مردم خدمات دندانپزشکی به ۸۲ هزار نفر انجام می‌شود که نیاز است از ظرفیت گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد و سایر خیرین استفاده شود.

وی ادامه داد: به ۱۵ یونیت سیار، دندانپزشک، امکانات و فضا برای اسکان تیم‌های دندانپزشکی نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم برای رفع فقر و توسعه‌نیافتگی از استان قدمی برداریم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول