اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

مراسم یلدای نوآفرینی و افتتاحیه اولین مدرسه اشتغال در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد

مراسم یلدای نوآفرینی و افتتاحیه مدرسه اشتغال با حضور دست اندرکاران اکوسیستم نوآوری و فناوری به همراه برنامه‌های مفرح شب یلدا در تالار اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد

مراسم یلدای نوآفرینی و افتتاحیه اولین مدرسه اشتغال در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، فرزاد ابراهیمی، رئیس مرکز رشد واحد‌های نوآور دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)در مراسم یلدای نوآفرینی و افتتاحیه مدرسه اشتغال گفت: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به تبع دانشگاه‌های دیگر در مسیر تبدیل شدن به دانشگاه‌های نسل سه و چهار است و بر ایناساس، هسته‌های دانشجویی دانش بنیان در دانشگاه در حال راه اندازی است.
 رئیس مرکز رشد واحد‌های نوآور دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) افزود: در جریان بازدید از صنایع، صاحبان صنایع گلایه‌مند بودند از اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه ها، با فیزیک و ریاضی آشنا هستند، اما مهارت ندارند.
 ابراهیمی اضافه کرد: به کرات شرکت‌های استان برای جذب نیرو‌های ماهر به دانشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، اما ما در دانشگاه‌ها به دانشجویان مهارت‌آموزی نمی‌کنیم و این فاصله را با ایجاد مدرسه‌های اشتغال می‌توان برطرف کرد.
رئیس مرکز رشد واحد‌های نوآور دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)  گفت: در این مدرسه استعداد‌ها و توانایی‌های دانشجویان شناسایی و برای جذب به بازار کار آماده می‌شوند.
 ابراهیمی افزود: برنامه‌های مدرسه اشتغال، کاربردی و متناسب با نیاز‌های استان است تا دانشجویان فارغ‌التحصیل به راحتی بتوانند جذب بازار کار شوند و مسیر شعلی مناسبی را پیدا کنند.
 وی اضافه کرد: با توجه به صنعتی بودن استان قزوین، این مدرسه، اولین مدرسه اشتغال در استان قزوین است که در گام اول ۵۰۰ دانشجو در این مدرسه برای جذب در بازار کار استان، مهارت‌های مختلف می‌آموزند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول