اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

اعضای کابینه دولت‌های نهم و دهم: اغتشاشات اخیر به قصد محو نقاط قوت و موفقیت‌های جمهوری اسلامی اتفاق افتاد/ لزوم برخورد با لیدرهای اغتشاشات

جمعی از وزرا و مسئولان با انتشار بیانیه‌ای تاکید کردند: اغتشاشات اخیر که در حقیقت در قالب یک جنگ ترکیبی و به قصد محو نقاط قوت و موفقیت‌های داخلی و بین المللی جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، توطئه دیگری از سوی امریکا، غرب، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای ارتجاعی منطقه بود که با ایجاد آشوب، تخریب، قتل و ناامنی و با هدف تجزیه ایران اسلامی، با همکاری برخی از گروه‌های معاند و تجزیه طلب داخلی و داعش، عملیاتی شد.

اعضای کابینه دولت‌های  نهم و دهم: اغتشاشات اخیر به قصد محو نقاط قوت و موفقیت‌های جمهوری اسلامی اتفاق افتاد/ لزوم برخورد با لیدرهای اغتشاشات

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از اعضای کابینه دولت‌های  نهم و دهم طی بیانیه‌ای در رابطه با اتفاقات اخیر کشور اعلام کردند:  از قوه قضاییه می‌خواهیم با ایجاد زمینه‌های قانونی و رسانه‌ای و به منظور صیانت از حقوق و امنیت مردم، و با جدا سازی دقیق معترضین از مفسدان و مزدوران فتنه، از کسانی که اغتشاشات چند ماه گذشته را رهبری و موجب ناامنی برای مردم و کشور شده اند و نیز کسانی که با بی تدبیری‌ها، سوء استفاده‌ها، فساد­های مالی و اقتصادی موجب نارضایتی، بدبینی و ناامیدی مردم شده اند، با قاطعیت برخورد کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و چهار سال قبل، انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه امام (ره) به عنوان بزرگترین پدیده قرن درعرصه بین الملل توانست راه را برای تغییرات اساسی و راهبردی درمنطقه و جهان باز ونقش بی بدیل و موثر خود را هوشمندانه ایفا نماید. به همین دلیل ازهمان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به سرکردگی امریکا، با توطئه های متعدد از جمله شورش های منطقه ای و قومیتی، کودتا، جنگ تحمیلی، ترور ، نا امنی، تحریم و... درصدد شکست این انقلاب الهی و بنیادین برآمد، لکن حمایت ها و پشتیبانی های همه جانبه مردم فهیم و بصیر بویژه  زنان و جوانان غیور از انقلاب اسلامی، دشمنان را ناکام گذاشت.

پیشرفت‌های شگرف در انرژی صلح آمیز هسته‌ای، فعالیت‌های علمی و دانشگاهی، فناوری‌های نوین، نانو، هوافضا، سلول های بنیادین و....، ایجاد زیرساخت های وسیع و نیز توسعه چشم گیر در صنایع راهبردی دفاعی، از یک سو و  رسیدن به استقلال همراه با رشد جایگاه و پایگاه مردمی وسیاسی منطقه ای از سوی دیگر، باعث شد تا این دشمنی ها به شکل گسترده تری بروز نماید که می‌توان تحریم های سنگین و همه جانبه جبهه دشمن علیه ملت ایران را گوشه ای از آن ها دانست.

در مقابل و در همه این مراحل، پشتیبانی، هم دلی، هم راهی و بصیرت اقشار مختلف مردم فهیم ایران اسلامی، بویژه زنان و جوانان، عامل اصلی عبور پیروزمندانه ج.ا.ا از این توطئه ها و فتنه ها بوده است.

اغتشاشات اخیر که در حقیقت در قالب یک جنگ ترکیبی و به قصد محو نقاط قوت و موفقیت‌های داخلی و بین المللی جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، توطئه دیگری از سوی امریکا، غرب، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای ارتجاعی منطقه بود که با ایجاد آشوب، تخریب، قتل و نا امنی و با هدف تجزیه ایران اسلامی، با همکاری برخی از گروه های معاند و تجزیه طلب داخلی و داعش، عملیاتی گردید.

ما به عنوان اعضاء هیات دولت های نهم و دهم، با اذعان به مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از تحریم ها از یک طرف و بی تدبیری های ناشی از تفکرات لیبرالی برخی از مدیران، از سوی دیگر و با محق دانستن مطالبات مردمی وضرورت شنیدن صدای معترضین و در تبعیت از فرمایش امام راحل مان که "حفظ نظام را اوجب واجبات میدانست"، ضمن تجدید بیعت با امام المسلمین و نائب امام زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و با مدد گرفتن از روح بلند شهدا، بویژه شهدای امنیت، حمایت و پشتیبانی خود را از نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و قضایی کشور اعلام و اقدامات ناجوانمردانه و ددمنشانه تروریست ها و اغتشاش گران سرسپرده سرویس های دشمن را محکوم نموده و انتظار داریم خواص جامعه با بصیرت به میدان آمده و از کیان اسلام و انقلاب اسلامی حمایت نمایند.

در ضمن از قوه قضاییه میخواهیم با ایجاد زمینه‌های قانونی و رسانه ای و به منظور صیانت از حقوق و امنیت مردم، و با جدا سازی دقیق معترضین از مفسدان و مزدوران فتنه، از کسانی که اغتشاشات چند ماه گذشته را رهبری و موجب نا امنی برای مردم و کشور شده اند و نیز کسانی که با بی تدبیری ها، سوء استفاده ها، فساد­های مالی و اقتصادی موجب نارضایتی، بد بینی و نا امیدی مردم شده اند، با قاطعیت برخورد نمایند.

رجاء واثق داریم: انقلاب اسلامی با عنایات و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و حضور و حمایت مردم بصیر کشور تمدن ساز ایران اسلامی، از فتنه اخیر نیز پیروزمندانه عبور خواهد کرد. ان شاءالله . من الله توفیق

مسعود زریبافان – مصطفی محمد نجار - حیدر مصلحی– صفار هرندی – سید مرتضی بختیاری - محمد علی آبادی – فرهاد رهبر – صادق محصولی - محمد ناظمی اردکانی – منوچهر متکی - مریم مجتهدزاده - فریدون عباسی دوانی – اسد الله عباسی – عبدالرضا مصری – محمد مهدی زاهدی – محمد رضا اسکندری -  محمد عباسی – لطف الله فروزنده – سید احمد موسوی – صادق خلیلیان – مجید نامجو– محمد سلیمانی – احمد زاده کرمانی – علیرضا طهماسبی – رضا تقی پور – کامران دانشجو – سید امیر منصور برقعی – سید محمد رضا میرتاج الدینی - مجید دوستعلی – علی صدوقی - سید مهدی هاشمی - مجید ملکی تبار – داود مددی – مجید جعفرزاده

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول