اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ناراضی تراشی مدیران غیرقابل اغماض است/ ضرورت مردم‌داری توسط مدیران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: تلاش برای کاهش بروکراسی اداری اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است.

ناراضی تراشی مدیران غیرقابل اغماض است/ ضرورت مردم‌داری توسط مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی ظهر امروز در جمع مدیران اجرایی مازندران اظهار کرد: بروکراسی اداری و فربهی دیوانی از موانع رشدیافتگی کشور است.

وی چابک‌سازی نظام اداری و تسهیل امور اداری را ضروری دانست و افزود: رویکرد دولت سیزدهم مانع‌زدایی از مسیر حرکت کشور در ابعاد گوناگون است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه همه مدیران ملزم به رعایت حقوق شهروندی هستند، تاکید کرد: ناراضی تراشی در دستگاه‌ها امری مذموم و غیرقابل اغماض است.

وی با تشریح بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه پیشرفت، افزود: اجرای طرح تحول اقتصادی، پیوستن به سازمان‌های هماهنگی بین‌المللی، مقابله با کرونا، کاهش تورم نقطه‌ای و رونق کسب و کارها و اقدامات جهادی در حوزه مناطق محروم در طول یکسال و نیم گذشته موجب هموارسازی مسیر پیشرفت کشور شده است.

سلگی با اشاره به فتنه اخیر که با هماهنگی و مدیریت رژیم صهیونیستی، منافقین و سرویس‌های امنیتی ۴۷ کشور رخ داد افزود: هدف اصلی این اغتشاشات سد کردن راه پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی بود.

این مسؤول با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم پای انقلاب و ارزش‌های متعالی آن یادآورشد: هوشمندی و بصیرت مثال زدنی ملت سد آهنینی برابر امواج سهمگین توطئه‌های ضد ایرانی است.

این مسؤول سیاسی با تاکید بر وظایف مدیران در عرصه خدمت رسانی گفت: چاره‌جویی برای حل مشکلات مردم و پیشتازی در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب رسالت دائمی مدیران است.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت اول مدیران اجرایی قلمداد شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی مردم کارفرمای مدیران هستند و امور آنها در صدر قرار دارد.

معاون سیاسی ،امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: برای اولین بار در نظام ارزشیابی دستگاه‌ها از مردم در مورد موفقیت مدیران نظرخواهی خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول