اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مسوولان خدمات خود را صادقانه به مردم معرفی کنند

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی گفت: متاسفانه گاه شاهد بوده‌ایم که برخی مسوولان به خصوص در فضاهای انتخاباتی، خدمات یکدیگر را زیر سوال برده و لذا مردم را نامیدکرده اند و بدتر اینکه همین اظهارات، مبنای تشخیص شهروندان شده‌است.

مسوولان  خدمات خود را صادقانه به  مردم معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس ازتربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام محمود فروتنی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری تربت‌حیدریه که در محل سالن شهید تندگویان شرکت نفت برگزار شد ، اظهارکرد : البته ریشه اصلی این اغتشاشات و نامنی‌های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی یا شبکه‌های ماهواره‌ای است که تلاش داشتند اینگونه الغا کنند نظام اسلامی از ابتدای تشکیل تاکنون هیچ خدمت درخشانی در هیچ عرصه‌ای برای مردم نداشته‌است.

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی افزود: البته بخشی از این مشکلات نیز بدان خاطر بود که مردم از خدماتی که نظام اسلامی برایشان انجام داده‌اند، بی‌خبر بودند.

فروتنی با بیان اینکه شایسته است مسوولان در هر رده خدمات خود را صادقانه به  مردم معرفی کنند، افزود: متاسفانه گاه شاهد بوده‌ایم که برخی مسوولان به خصوص در فضاهای انتخاباتی، خدمات یکدیگر را زیر سووال برده و لذا مردم را نامیدکرده اند و بدتر اینکه همین اظهارات، مبنای تشخیص شهروندان شده‌است.

علی‌اکبر کی‌پور نیز گفت: یکی از مولفه‌های مهم این شهرستان همدلی مردم با مسوولان و نیز همکاری دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات شهروندان است.

فرماندار تربت‌حیدریه افزود: گواه این ادعا همین اغتشاشات اخیر و این بدان معناست در حالی که در بسیاری شهرها شاهد ناآرامی بودیم، اما در این خطه هیچ رد و نشانی از آشوب و ناامنی مشاهده نشد.

 گفتنی است ،در این آیین از خدمات علی رضازاده رییس پیشین دادگستری تربت‌حیدریه تکریم و علیرضا محولاتی به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول