اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بارش برف در محورهای غرب، جنوب و شمال اصفهان/ کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: شب گذشته بارش برف در محورهای شمال، شرق، جنوب و غرب استان اصفهان تا ساعت 3 بامداد امروز گزارش شده است.

بارش برف در محورهای غرب، جنوب و شمال اصفهان/ کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است

مریم تاکی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اظهار داشت: شب گذشته در سمت شمال و شرق استان در محورهای اردستان- نایین و آزادراه نطنز- اصفهان بارش برف را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۳ بامداد امروز بارش برف و باران در سطح استان گزارش شده است، افزود: سمت غرب و جنوب استان محورهای شهرضا- سمیرم، سمیرم- یاسوج، زرین دشت- سامان، زرین‌شهر- سفیددشت، محورهای گلپایگان، فریدن و فریدون‌شهر و بویین میاندشت نیز بارش‌های خوبی گزارش شده است.

تاکی بیان کرد: در حال حاضر بارشی در محورهای استان گزارش نشده است، پدیده مه‌گرفتگی را در گردنه‌ها و برخی از نقاط کوهستانی استان داریم و با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌های خوبی از عصر امروز تا فردا و ادامه آن تا روز یکشنبه در استان و به ویژه مناطق جنوب، جنوب غرب و شمال غرب استان را داریم.

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر همه محورهای استان باز است، ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از شروع سفر از سلامت سیستم گرمایش و برف‌پاک‌کن‌های خودروی خود اطمینان حاصل کنند و حتماً در مناطق برفی و یخبندان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی را دارند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی مانند زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی همراه داشته باشند، بیان کرد: نیروهای راهداری در تمام محورهای استان در حالت آماده‌باش هستند و رانندگان پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱، از آخرین وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است

اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در محورهای جنوب و غرب استان بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تردد در حال انجام است و کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است، خاطرنشان کرد: رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند و حتما زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول