اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری پویش کتابخوانی ویژه دهه هشتادی‌ها در سمنان

مسابقه کتاب‌خوانی ویژه دهه هشتادی‌ها به مناسبت شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در استان سمنان برگزار می‌شود.

برگزاری پویش کتابخوانی ویژه دهه هشتادی‌ها در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم، خاطرات خودنوشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت صدا و سیمای مرکز سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این مسابقه ویژه دهه هشتادی‌ها است و دخترها و پسرهای دهه هشتادی می‌توانند با خوانش بخشی از کتاب (یک یا دو پاراگراف) در این پویش شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان و امانت این کتاب، ویدیوهایی در مدت‌زمان ۲ تا سه دقیقه به‌صورت افقی تهیه و به شماره فضای مجازی ۰۹۱۰۸۹۹۴۸۰0 در شبکه‌های اجتماعی داخلی ایتا، بله، سروش و روبیکا ارسال و در این مسابقه شرکت کنند.

طاهریان خاطرنشان کرد: طبق اعلام دبیرخانه این مسابقه، مهلت ارسال ویدیوها دهم دی‌ماه است که به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا می‌شود.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول