اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

زیارت امام حسین (ع) زیر باران+عکس و فیلم

با بارش باران در کربلا جمعی از زائران به زیارت امام حسین و حضرت عباس علیهم‌السلام مشرف شدند و برخی با چتر و برخی بدون چتر زیر بارش رحمت الهی در بین‌الحرمین به نیایش و دعاخوانی پرداختند.

زیارت امام حسین (ع) زیر باران+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، شب گذشته کربلا باز هم بارانی شد و شدت بارش رحمت الهی‌ ‌به حدی بود که آبگرفتگی در خیابان‌های اطراف حرم امام حسین و حضرت عباس علیه‌السلام مانع حرکت زائران شد و ماشین‌ها نیز به آرامی حرکت می‌کردند.

باران شب گذشته در بین‌الحرمین

با وجود اینکه ساعت‌ها باران بارید و در خیابان‌ها آبگرفتگی هم ایجاد شده بود، بسیاری از زائران خود را به بین‌الحرمین رسانده و در زیر باران به نیایش مشغول شدند.

البته برخی هم ترجیح دادند که برای اینکه بیش‌تر خیس نشوند، به فضای مسقف حرم‌ها پناه برده و در آنجا به راز و نیاز و زیارت بپردازند.

با این وجود، در حالی که باران به شدت می‌بارید، جمعی از زائران در گوشه و کنار بین‌الحرمین درحال خواندن دعا و زیارت بودند و برخی هم با اشک خطاب به باران می‌گفتند: «ظهر روز دهم کجا بودی؟» حضور کودکان و خانواده‌ها با چتر زیر باران هم دیدنی بود. زائران کشورهای مختلف با چترهای یک‌ ‌رنگ به زیارت امام حسین علیه‌السلام و حضرت عباس علیهم‌السلام مشرف می‌شدند و برخی با چتر در بین‌الحرمین ایستاده بودند و در کنار مشاهده زیبایی‌هایی که بارش رحمت الهی در بین‌الحرمین ایجاد کرده بود، با معبود درددل کردند.

در ادامه فیلمی از حال و هوای زائران هنگام بارش باران در کربلا را مشاهده می‌کنید:

 

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول