اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر ارتباطات: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم شبکه ملی اطلاعات تکمیل شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش ما این است که تا پایان دولت ان‌شاءالله شبکه ملی اطلاعات را صددرصد تمام کنیم تا مردم عزیز ما طعم شیرین سرعت بالا در شبکه و در خدمات را بچشند.

وزیر ارتباطات: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم شبکه ملی اطلاعات تکمیل شود

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت پیشرفت شبکه ملی اطلاعات گفت: یکی از پروژه‌های محوری و اصلی وزارت ارتباطات شبکه ملی اطلاعات است که ما برای تحقق آن همه امکانات و منابع وزارتخانه را بسیج می‌کنیم.

وی افزود: شبکه ملی اطلاعات طرح مشخص و روشن دارد و پنهانی نیست؛ مصوبه شورای عالی فضای مجازی دارد و جزئیات آن برای متخصصین کاملاً شفاف و روشن است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در یک جمله می‌توان گفت شبکه ملی اطلاعات یک شبکه پر سرعت، با کیفیت، امن و مستقل در گستره جمهوری اسلامی ایران است که یک سری خدمات متنوع و باکیفیت و پر سرعت بر روی آن ارائه می‌شود.

زارع‌پور تصریح کرد: آنچه که آرزوی مردم است که اینترنت پرسرعت داشته باشند و خدماتی که روی شبکه ارائه می‌شود پرسرعت باشد، مساوی با شبکه ملی اطلاعات است که ما تلاش می‌کنیم ان‌شاءالله آن را محقق کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که شبکه ملی اطلاعات چه زمانی تکمیل می‌شود؟، گفت: تلاش ما این است که تا پایان دولت ان‌شاءالله شبکه ملی اطلاعات را صددرصد تمام کنیم تا مردم عزیز ما طعم شیرین سرعت بالا در شبکه و در خدمات را بچشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول