اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شرق مازندران غرق در وداع با لاله‌های زهرایی+عکس و فیلم

مردم شهرستان بهشهر  و گلوگاه در شرق مازندران امروز و امشب میزبان شهدای گمنام از تبار پاکی‌ها و برکت بودند، شهدایی که بار دیگر در بزنگاه تاریخ به ادامه رسیدند تا با هم عشق و دلدادگی به وطن را فریاد بزنیم.

شرق مازندران غرق در وداع با لاله‌های زهرایی+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق مازندران، همزمان با شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) مازندران بار دیگر در فراق فرزندان عاشورایی و زهرایی خود ماتم گرفت و میزبانی از شهدای خوشنام دفاع مقدس برکت شب و روزهای فاطمی ما در این ایام شد.

مراسم وداع با  شهدای گمنام امروز  شنبه سوم دی ماه در گلوگاه و بهشهر برگزار شد و وداع با شهید گمنام  امشب در مسجدجامع رســتمکلا و در جوار تربت آیت الله علامه ایازی با حضور عاشقان به ولایت و شهادت برگزار شد و مردم برای شهدای خوشنام این مرزوبوم که از جان خود گذشتند اشک ماتم ریختند و عزاداری کردند.

مردم شهرستان بهشهر  و گلوگاه در شرق مازندران امروز و امشب میزبان شهدای گمنام از تبار پاکی ها و برکت بودند، شهدایی که بار دیگر در بزنگاه تاریخ به ادامه رسیدند تا با هم عشق و دلدادگی به وطن را فریاد بزنیم.

بار دیگر مردم مومن و ولایتمدار شرق مازندران با حضور حماسی خود نشان دادند که همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

 

 

 

مردم بهشهر هم آیین وداع با شهدای گمنام را امشب در مصلای بزرگ آیت الله جباری(ره) بهشهر برگزار کردند تا بار دیگر با شهدا و ولایت تجدید پیمان کرده و وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کنند و به جهانیان نشان دهند که همواره در مسیر امام و رهبری و شهدا هستند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول