اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ماراتن فوتسال، لیگ مقاومت بسیج استان خراسان رضوی به خط پایان رسید

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به صعود تیم نواحی سبزوار، مه ولات، خوشاب و تایباد به دور نهایی لیگ مقاومت بسیج استان خراسان رضوی گفت: مرحله پایانی این مسابقات به میزبانی مشهد مقدس در دهه دوم دی ماه گرامیداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

ماراتن فوتسال، لیگ مقاومت بسیج استان خراسان رضوی به خط پایان رسید

عباس مشمول در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با تاکید بر تقویت و توسعه ورزش در سطوح مختلف همگانی و قهرمانی و ایجاد الگوی طراز اسلامی، اظهارکرد: بیش از ۲۰ تیم در دور مقدماتی مسابقات فوتسال لیگ مقاومت بسیج استان خراسان رضوی با هم به رقابت پرداختند که پس  جدالی سخت و نفس گیر تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی، تیم های سبزوار، مه ولات، خوشاب و تایباد به دور نهایی لیگ بسیج صعود کردند.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع)  با قدردانی از میزبانی خوب و شایسته نواحی خوشاب و مه لات در برگزاری مسابقات نیمه نهایی فوتسال لیگ بسیج، ادامه داد: در محور خوشاب با رقابتِ تیم های تایباد، نیشابور، خوشاب و انصراف و غیبت دور از انتظار تیم ناحیه کمیل مشهد برگزار شد که نهایتاً تیم های خوشاب و تایباد به دور پایانی لیگ مقاومت بسیج راه یافتند.

وی گفت: در دیگر محور استان به میزبانی ناحیه مه لات و با رقابت تیم های تربت حیدریه، سبزوار، مه ولات و کاشمر برگزار شد که در نهایت تیم های سبزوار و مه ولات به مرحله نهایی لیگ صعود کردند.

مشمول با اشاره به اینکه مرحله پایانی این مسابقات به میزبانی مشهد مقدس و تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) در دهه دوم دی ماه گرامیداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شناخت تیم های اول تا چهارم برگزار می شود اضافه کرد: در این دوره از مسابقات به تیم اول۸۰ میلیون ریال، تیم دوم ۵۰ میلیون ریال، تیم سوم ۳۰ میلیون ریال و به تیم اخلاق این دور از مسابقات با در نظر گرفتن شرایط و ملاحظات و پس از اعلام نظر عوامل اجرایی مبلغ ۴۰ میلیون ریال به همراه تشویق فرمانده و مسئول تربیت بدنی ناحیه اهدا می شود.

پایان پیام/

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول