اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

تفاهم‌نامه طرح کانون مدرسه امضا شد

تفاهم‌نامه طرح «کانون مدرسه» با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا شد.

تفاهم‌نامه طرح کانون مدرسه امضا شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تفاهم‌نامه طرح «کانون مدرسه» با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا شد.

در این جلسه که در اجلاس مدیران ستادی و استانی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری، ‌اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی، معصومه نجفی‌پازوکی معاون آموزش ابتدایی و علی لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، تفاهم‌نامه «کانون مدرسه» را امضا کردند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مراسم بیان کرد: در راستای تأکید مقام معظم رهبری به موضوع کودک و نوجوان و تاکید وزیر آموزش و پرورش به این موضوع، تفاهم‌نامه طرح کانون مدرسه را به امضا رساندیم. شیوه‌نامه این طرح نیز به زودی ابلاغ خواهد شد.

علامتی افزود: طرح کانون مدرسه با هدف هم‌افزایی بیشتر میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

تفاهم‌نامه «کانون مدرسه» با هدف بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی برای توسعه فعالیت‌های تربیتی و پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری، آشنایی و ارتباط دانش‌آموزان با امکانات و ظرفیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انس دانش‌آموزان با کتاب، مطالعه و کتاب‌خوانی، زمینه‌سازی برای پرورش خلاقیت و نوآوری و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان و بهره‌گیری از فعالیت متنوع کانون برای یادگیری با شیوه غیرمستقیم امضا شده است.

این تفاهم‌نامه با موضوع همکاری و تعامل برای گسترش کمی و کیفی خدمات آموزش غیرمستقیم از طریق فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون به دانش‌آموزان به منظور رشد و بالندگی و توانمندسازی آن‌ها در قالب اجرای طرح «کانون مدرسه» با بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمانی طرفین در بازه زمانی سه ساله اجرا خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول