اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برنامه‌های یوم الله ۹ دی در استان فارس پرشور برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: در بیش از 500 مسجد استان، برنامه‌های هفته بصیرت برگزار خواهد شد و همچنین در 80 شهر نیز مراسم تجمع را خواهیم داشت.

برنامه‌های یوم الله ۹ دی در استان فارس پرشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام حسین ملک مکان ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت اعلام ویژه برنامه‌های یوم الله 9 دی برگزار شد، در خصوص فتنه 88 اظهار داشت: در هفته بصیرت که پس از فتنه 88 به وجود آمد مردم انقلابی و با درک و فهم بالای ایران که در هر زمان شرایط را سنجیده 8 و 9 دی به صحنه آمدند و در تظاهرات با شکوه جهت محکومیت فتنه گران به میدان آمدند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند فتنه یک گناه نابخشودنی بود، و زمینه‌ای برای ضربه زندن به نظام اسلامی و ضربه به ملت و ناکام کردن کام ملت بود.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: اما آنچه موجب شد 9 دی صورت گیرد، حضور مردم بود، ایمان دینی همه مردم را بسیج کرد تا در صحنه حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند این حادثه بزرگ شبیه حوادث اوایل انقلاب بود و نباید فراموش شود، خوشبختانه هر ساله پس از سال 88 مردم به یاد آن حادثه به میدان می‌آیند و راهپیمایی شکل می‌گیرد، البته در یکی الی دو سال کرونایی با رعایت مسائل بهداشتی بود، تدبیری که شده امسال در هفته بصیرت و پس از آن در دهه مقاومت برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد.

ملک مکان با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور روز جمعه برنامه تجمع را خواهیم داشت، افزود: روز جمعه ساعت 10 صبح در بست شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ (ع) تجمعی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان با سخنرانی سردار سپهر شکل خواهد گرفت.

 وی گفت: ششم دی ماه نیز طبق برنامه ریزی مراسم تشییع 8 شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده را در شیراز خواهیم داشت، 4 شهید گمنام در شهر شیراز، چهار شهید گمنام فسا، مرودشت، خاوران و جویم و یک شهید شناسایی شده در قادرآباد و یک شهید شناسایی شده در خرامه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: در بیش از 500 مسجد استان، برنامه‌های هفته بصیرت برگزار خواهد شد، برگزاری مسابقات تبیینی، تولیدات محتوایی در راستای تبیین و برپایی نمایشگاه نیز از جمله بخشی از برنامه‌های هفته بصیرت در فارس است، همچنین در 80 شهر نیز مراسم تجمع را خواهیم داشت.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول