اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

دانش بنیان‌ها به تأمین اجتماعی دعوت شدند

مدیرعامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: ما به دنبال این هستیم تا بگوییم هر کسی هر محصولی دارد و احساس می‌کند جایی در سازمان تأمین اجتماعی دارد به ما سر بزند.

دانش بنیان‌ها به تأمین اجتماعی دعوت شدند

دامون خدابنده، مدیرعامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار کرد: با توجه به موضوعات مهم درمان، بیمه و اکوسیستم مناسب اقتصادی در سازمان تأمین اجتماعی، مجموعه های مختلف و هلدینگ های صنعتی،اقتصادی و درمانی در حال فعالیت هستند که نیازمند به روزرسانی هستند.

وی افزود: از آنجایی که مجموعه‌های دانش بنیان نیاز دارند همیشه در کنار اکوسیستم فعال باشند و بتوانند زیست اقتصادی داشته باشند، نیاز بود همایشی را برگزار کنیم تا دروازه ای ما بین اکوسیستم اقتصادی، درمانی، صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی تأکید کرد: همزمان با آغاز این همایش، دبیرخانه خلاقیت سازمان تأمین اجتماعی تشکیل می شود، قرار است به دبیرخانه تولیدات تکنولوژی و فناوری شرکت های دانش بنیان ارسال شود، به نوعی با این اقدام می توانیم از پتانسیل نخبگان خارج از فضای سازمان تأمین اجتماعی نیز بهره مند شویم.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان می توانند در آینده نیازهای سازمان را بسته بندی کنند، از طرفی هم پیشنهادهای بخش خصوصی را با توجه به نیازهای سازمان، بومی سازی کنند. این اطلاع رسانی باید در دبیرخانه ای صورت گیرد تا با توجه به نیازها راه حل ها تبیین شود و از طرفی هم رسیمت بخشیدن به این دبیرخانه نیازمند به برگزاری یک رخداد وهمایش است.

خدابنده اظهار کرد: ما به سمتی خواهیم رفت تا بتوانیم این رخداد را برگزار و داوری کنیم، در این همایش محصولات و راه های حل های مختلف را برای ارائه شدن به بخش خصوصی آماده می‌کنیم و می توانیم این آثار را داوری کنیم.

مدیرعامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی تأکید کرد: پیش بینی می شود شرکت های دانش بنیان کشور در قالب پارک های علم و فناوری با توجه به فضای اکوسیستم سازمان تأمین اجتماعی در این همایش حضور یابند و ما نیز به مقصودمان دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم چند صد مجموعه را دعوت کنیم و از آنها راه حل بخواهیم و آن راه حل‌ها را داوری کنیم، می‌توان از آن‌ها به عنوان طرح مطلوب در سازمان بهره مند شد.

مدیرعامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی درباره اهداف این همایش، خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم تا بگوییم هر کسی هر محصولی دارد و احساس می‌کند جایی در سازمان تأمین اجتماعی و صنایع وابسته به سازمان دارد به ما سر بزند. این آثار اینجا داوری می‌شود، ارزیابی و قیمت گذاری می شود و طرفین از آن منتفع خواهند شد.

وی درباره ارائه تسهیلات به آورندگان طرح‌های فناورانه در سازمان تأمین اجتماعی، گفت: مهمترین تسهیلات این است که ما فضای کسب و کار را  در اختیار شرکتهای دانش بنیان قرار می‌دهیم، اینجا برای محصولات مشتری آماده وجود دارد و از آن بازار می‌توانند بهره مند شوند.

خدابنده درباره نیازهای سازمان تأمین اجتماعی به تولیدات فناورانه، اظهار کرد: امروز سازمان تأمین اجتماعی نیازمند یک محصولات بالقوه‌ای است که تولید آنها سالها به طور خواهد انجامید، در زمینه هوشمندسازی مباحث درمانی، مباحث سرمایه گذاری بخش اقصادی و مشکلاتی که بخش های مختلف اقتصادی ما دارند، در این عرصه نیازمند محصولاتی هستیم که شرکت های دانش بنیان می توانند آنها را تولید کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول