اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پایان هفته‌ای دیگر با اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال درحال اجرا است.

پایان هفته‌ای دیگر با اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم و روان است ولی باتوجه به پایان هفته انتظار داریم از ساعات بعدازظهر بر حجم ترافیک به‌ویژه در محورهای هراز و کندوان افزوده شود.

وی افزود: روز پنج شنبه برای بار خروج آمادگی داریم و روز جمعه نیز این وضعیت ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: انتظار داریم رانندگان باتوجه به بارش برف از عجله و شتاب و سرعت غیرمجاز اجتناب کرده و زمان خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

جهان‌تاب با هشدار نسبت به احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش برف وجود دارد که رانندگان از توقف در محورهای کوهستانی پرهیز کنند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران مازندران اضافه کرد؛ تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌ جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن محدوده مشا یک‌طرفه خواهد بود که این محدودیت درصورت بروز ترافیک در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌ چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه می‌شود که این محدودیت درصورت بروز ترافیک باهدف تخلیه بار ترافیکی اجرا خواهد شد.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌ جمعه از محور سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول