اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افتتاح 11پروژه ورزشی تا پایان سال/ سرانه ورزشی ایلام 95 صدم متر مربع است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه 11 پروژه ورزشی تا پایان سال در ایلام افتتاح میشود گفت: وضعیت سرانه ورزشی ایلام 95 صدم متر مربع است.

افتتاح 11پروژه ورزشی تا پایان سال/ سرانه ورزشی ایلام 95 صدم متر مربع است

 شهبازی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام طهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری در ۱۱ پروژه ورزشی در این استان افتتاح شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در استان ایلام مثبت است، افزود: در مدت زمان شروع به کار دولت سیزدهم تا کنون ۱۴ پروژه ورزشی افتتاح و به بهره برداری رسیده و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره استان نیز با پیگیری و سرعت بیشتری در دستور کار است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام به پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری عدالت شهر ایلام اشاره کرد و ادامه داد: درجریان سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان ایلام، مبلغ ۵ میلیارد تومان برای استادیوم ۱۵ هزار نفری تصویب شد که در صورت این که این اعتبار تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ تخصیص یابد این پروژه مهم شهر به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسوول در رابطه با تکمیل مجموعه ورزشی عدالت نیز گفت: پس از کارشناسی‌های صورت گرفته در این رابطه و بر اساس عملیات اجرایی باقیمانده، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این مجموعه ورزشی مورد نیاز است و در صورت تأمین این اعتبار تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ کل مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: به طور کلی باید گفت در صورت ضرورت تکمیل پروژه‌های عمرانی، با همت دولت سیزدهم و تلاش مضاعف پیش بینی برای افتتاح ۱۱ پروژه ورزشی تا پایان سال ۱۴۰۱ شده است.

وی در پایان وضعیت سرانه ورزشی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سرانه ورزش همگانی استان ایلام در ابتدای دولت سیزدهم ۹۰ صدم متر مربع بوده است به صورتی که میانگین ایده آل سرانه ورزشی کشور ۱.۲ دهم متر مربع بوده و هم اکنون در استان ایلام ۹۵ صدم متر مربع است و با افتتاح ۱۱ پروژه تا پایان سال جاری می‌توان به میانگین ایده آل کشوری برسیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول