اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جان‌فدا| رئیس ستاد ۹ دی: مدیریت شهید سلیمانی داعش را شکست داد

رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی گفت: جمهوری اسلامی ایران با مدیریت مدیران بزرگی همچون شهید سلیمانی توانست داعش را شکست دهد.

جان‌فدا| رئیس ستاد ۹ دی: مدیریت شهید سلیمانی داعش را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌محمد نائینی، رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی ظهر امروز در اجتماع باشکوه 9 دی در مسجد امام خمینی (ره) سمنان، با اشاره به انواع توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران اظهار کرد: جنگ ترکیبی را امروز باید جدی گرفت؛ دشمن از طریق همه ابزارهایی که در اختیار دارد، تلاش می‌کند تا به نظام اسلامی و ملت ایران ضربه بزند.

وی تصریح کرد: دشمنان همواره مقابله با ایران اسلامی را پیگیری می‌کنند و در ماه‌های اخیر نیز شاهد بودیم که اغتشاشات خیابانی در همین راستا رخ داد.

رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی ادامه داد: تغییر باورها در داخل کشور و بین مردم ما مهم‌ترین هدفی است که از سوی دشمنان دنبال می‌شود و آنها در این راه، از هر کاری دریغ نمی‌کنند.

نائینی گفت: اغتشاشات داخلی، جنگ رسانه‌ای، اجماع بین‌المللی و تهدیدات نظامی و سایر ابزارها امروز در دست دشمنان است تا با ملت و نظام اسلامی ایران مقابله کنند.

وی ادامه داد: امروز باید بیش از همیشه به روش‌ها و الگوهای فتنه‌انگیزی دشمنان توجه داشت؛ آن‌ها به‌طور دائم این شیوه‌ها را به‌روز می‌کنند و بخشی از جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان برای این است که مردم را از آینده ناامید سازند.

رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی اضافه کرد: جهاد تبیین در برهه کنونی اهمیت فراوانی دارد و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید تلاش شود تا با تبیین دستاوردهای نظام اسلامی، جوانان و نوجوانان کشورمان را به آینده امیدوار کرد.

نائینی گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها با اقتدار پیش می‌رود و دشمن این را نمی‌تواند قبول کند؛ شکست‌های پیاپی دشمنان آنها را به سمتی برده است که به هر قیمتی شده، به ملت ایران ضربه بزنند.

وی یادآور شد: دشمنان بعد از اینکه در جنگ نظامی شکست خوردند، وارد مرحله‌ای جدید از پیکار با مردم ایران یعنی جنگ اقتصادی شدند.

رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی گفت: آن‌ها در این راه، یک جنگ رسانه‌ای تمام‌عیار را نیز علیه نظام اسلامی و مردم ایران به راه انداختند و باز هم شکست خوردند و از این‌رو، این بار به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند.

نائینی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با مدیریت مدیران بزرگی همچون شهید سلیمانی توانست داعش را شکست دهد و توطئه‌های غربی- عربی- عبری را در منطقه خنثی سازد و امروز نیز با قدرت پیش می‌رود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول