اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جان‌فدا | دهقانی‌فیروزآبادی: حاج قاسم از برترین نخبه‌های این کشور بود

معاون علمی رئیس‌جمهور با بیان اینکه شخص حاج قاسم سلیمانی یکی از برترین نخبه‌های این کشور بود، گفت: یکی از ویژگی‌های حاج قاسم، باور واقعی به جوانان این کشور بود.

جان‌فدا | دهقانی‌فیروزآبادی: حاج قاسم از برترین نخبه‌های این کشور بود

روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد شخصیت علمی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بهترین مطلبی که در مورد حاج قاسم در این فضا می‌توانیم بگوییم این است که ایشان یکی از برترین نخبه‌های این کشور بود.

وی افزود: شهید سلیمانی استعداد ویژه‌ای داشت و با تلاش و زحمت فراوان و شبانه روزی، بسیار در کشور ما و منطقه تاثیرگذار بود و عمیقاً علاقه‌مند به ایران اسلامی بود. 

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه شخص حاج قاسم سلیمانی یک نخبه ویژه است، اظهار کرد: دوستان نزدیک من در مجموعه‌های مختلف با حاج قاسم کار کردند و همگی اذعان دارند که یکی از ویژگی‌های ایشان، باور واقعی به جوان‌های این کشور بود.

معاون علمی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در هر حوزه‌ای که ورود می‌کرد از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جاهای مختلف کشور که به کمک نیاز داشت، مانند مباحث مربوط به آبادانی و رفع مشکلات کشور به ویژه استان‌های محروم، در کنارش تیم‌های جوان و نخبه با استعداد حضور داشتند که برای حل مسائل کشور به کار گرفته می‌شدند. ای کاش ما هم بتوانیم یک ذره شبیه او عمل کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول