اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی تا ۱۷ دی‌ماه

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به تقاضای گسترده فعالان رسانه در شهرستان‌های این استان گفت: مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای خراسان رضوی تا ۱۷ دی‌ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی تا ۱۷ دی‌ماه

مهدی شاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه بنا به تقاضای گسترده فعالان رسانه در شهرستان های خراسان رضوی، مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان تا 17 دیماه تمدید شده است، اظهار کرد: برابر اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی علاقمندان می‌توانند برای شرکت در  این جشنواره، آثار تولیدی که از اول فروردین ۱۴۰۱ تا 17 دیماه سال جاری منتشر شده است را تا تاریخ تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی همزمان با رونمایی پوستر جشنواره در اردیبهشت ماه امسال منتشر شده است، خاطر نشان کرد: «امام رضا(ع)، ولی‌نعمت فکری، مادی، معنوی مردم»، «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، «جهاد تبیین و الگوی حکمرانی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «رسانه، صنعت و فناوری‌های نوین»، «مکتب شهید سلیمانی، بسیج و دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی؛ خانواده و مسئله جمعیت»، «الگوی سوم، زنِ باهویت و نقش‌آفرین»، «بازنمایی سیمای مشهد رضوی در فضای ملی و بین‌المللی»، «زبان فارسی، هویت، وحدت»، «فرهنگ شهروندی» و «فردوسی ، غیرت و حماسه دینی» از محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: فعالان رسانه در خراسان رضوی می توانند آثار ارسالی خود را با محورهای تعیین شده در قالب انواع گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، موشن‌گرافی، گزارش ویدئویی، پادکست، عکس و بخش‌های ویژه برنامه‌سازی در فضای مجازی، قالب‌های تخصصی  به آدرس aboozarfestival.com ارسال کنند.

شاد با یادآوری اینکه تاکنون تعداد شرکت کنندگان در جشنواره امسال از رشد 12 درصدی نسبت به دوره قبل برخوردار بوده است، ابراز کرد: مهلت ارسال آثار دیگر قابل تمدید نیست، لذا اهالی رسانه تا 17 دیماه آثارشان را ارسال کنند.

پایان پیام/۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول