اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان سمنانی حضوری برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با دستور وزیر آموزش و پرورش، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان استان سمنان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان سمنانی حضوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه بررسی «جهاد تبیین» به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان، دهه بصیرت و میثاق با ولایت را گرامی داشت و اظهار کرد: برای تحقق ۱۰۰ درصدی طرح جهاد تبیین باید تقسیم کار در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان انجام شود.

وی تصریح کرد: رویکرد شورای فرهنگ عمومی که رویکردی فرهنگی و کارشناسی بوده، بسیار مناسب و قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: بنا بر تأکید مقام معظم رهبری در حوزه‌های اجتماعی نیازمند کار فوق‌العاده هستیم که با مطالبه‌گری و همچنین فعال کردن و استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش می‌توان به این مهم دست یافت.

ریواده گفت: با پیگیری‌های استاندار سمنان و دستور وزیر آموزش و پرورش، اردوی راهیان نور به‌صورت حضوری انجام می‌شود که تأثیر مثبت بسیار بیشتری روی خصوصیات اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان خواهد داشت.

وی افزود: فعالیت رسانه‌ای دانش‌آموزان باید افزایش یابد و از ظرفیت خبرگزاری پانا بیشتر استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: آموزش مهارت‌های زندگی جزو اولویت‌ها و ضرورت‌های مهم جامعه است و آموزش آن باید برای همه افراد ازجمله کارکنان دولت انجام پذیرد.

ریواده گفت: یکی از روش‌های مناسب و مؤثر جهاد تبیین، سوق دادن برنامه‌های فرهنگی دانش‌آموزی به مساجد و محلات است که باعث ایجاد امید و همچنین بسترسازی مناسب برای کشف استعداد در حوزه‌های مختلف بین دانش‌آموزان می‌شود.

وی ادامه داد: در طول فعالیت دولت سیزدهم، اتفاقات مناسبی در حوزه مبلغان دینی و استفاده از ظرفیت‌های آنان رخ داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: باید نیازها و استعدادهای دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف مانند علمی، فناوری، ورزشی و همچنین نشاط با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی و تأمین شود.

ریواده ادامه داد: از نخبگان هنری استان سمنان می‌توان برای کمک به دانش‌آموزان مانند فعالیت در حوزه‌های تئاتر، موسیقی‌های فرهنگی و انقلابی و... استفاده شود.

وی تصریح کرد: با پیشنهاد و پیگیری استاندار سمنان از وزیر آموزش و پرورش، استان سمنان آمادگی دارد پایگاه و محور برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور در آموزش و پرورش باشد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول