اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توانمندی‌های سمنان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ارائه شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: توانمندی‌های گردشگری شهرهای استان سمنان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی ارائه شود.

توانمندی‌های سمنان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی اظهار کرد: شهرداری‌های استان سمنان می‌توانند از این فرصت ارزشمند و مطلوب برای ارائه ظرفیت‌های گردشگری شهرهای استان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مبنا و بستر حضور در این جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها باید توسط میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان آماده و فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: شهرداری‌ها در تعامل و همکاری با میراث فرهنگی و گردشگری استان سمنان به ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات اولیه به منطور حضور پررنگ در این نمایشگاه کمک کنند.

حمیدی اضافه کرد: بخش خصوصی و صنعت استان سمنان می‌توانند در رونق و تقویت حضور استان در این نمایشگاه نقش به سزایی را ایفا کند.

وی بیان کرد: عرضه محصولات و صنایع‌دستی شهرهای استان سمنان می‌تواند در رونق اقتصاد شهری بسیار تأثیرگذار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: این نمایشگاه بین‌المللی فرصت و ظرفیتی است تا در آن توانمندی‌های گردشگری شهرهای استان سمنان را ارائه دهیم.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول