اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رونمایی از آلبوم قهرمان‌ترین سرباز با حضور سعید جلیلی در یزد

همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی، آلبوم سرود قهرمان‌ترین سرباز با حضور نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، رئیس دانشگاه یزد رونمایی شد.

رونمایی از آلبوم قهرمان‌ترین سرباز با حضور سعید جلیلی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، احسان عابدی در مراسم رونمایی از آلبوم سرود قهرمان ترین سرباز که با حضور سعید جلیل و جمعی از مسئولان ارشد استان در دانشگاه یزد برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار آلبوم گروهی با آثاری درباره شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شد که شامل یازده قطعه سرود است که توسط گروه‌های سرود استان یزد تولید شده است.

وی حمایت از هنرمندان ارزشی برای تولید آثار فاخر و فرهنگ ساز را یکی از اولویت‌های اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: با تمام ظرفیت حامی هنرمندان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:‌گروه‌های سرود آوای مقاومت،گام دوم انتظار، رهپویان حرم مهریز، فجر جاوید، شهید چمران ابرکوه، شمیم آسمان اردکان، شمیم ولایت یزد و عاشقان امام بافق در این آلبوم مشارکت دارند و این می‌تواند آغازی برای تقویت و هم افزایی جریان سرود در استان باشد.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول